Hallo.
Misschien een stomme vraag, mijn uitkering is nog altijd niet rond.
Schoonmoeder die geld loopt te zeuren wij dus tot en met woensdag met ongeveer 50€ moeten doen.
Kan makkelijk we zijn met z’n 2en, maar waar kan ik dan een goedkope betaalbare betrouwbare test kopen?
Liefs.
Uitslag online test:
Uitslag online zwangerschapstest voor Lesley
De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,
dat zou in jouw geval zijn op Zondag 23 Maart 2008.
Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Donderdag 20 Maart 2008.
Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum.
Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong.
Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad,
wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent.
Verder zeg je dat je misselijk bent of overgeeft, moe bent of veel wil slapen, meer zin in andere soorten eten hebt, vaker moet plassen, pijnlijke of gevoelige borsten hebt,
kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap.
De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie.
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
Zondag 9 Maart 2008, dan ben je uitgerekend op:
Zondag 14 December 2008.
Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap
(gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),
en je hebt nog 248 dagen te gaan.
Je hebt 80% kans dat je zwanger bent.
DE TEST IS POSITIEF
via internet!!
heb je toevallig een site daarvan… (Pb me maar.)
Kruidvat 2 stuks voor 4,99…waren een week voor NOD al positief, erg gevoelige tests dus :thumbup: :thumbup:
En goedkoop :mrgreen:
Succes :thumbup:
Kruidvat? maar hier zijn ze daar 7 euro! :oops: :shock:
Sensitest
met het bekende www ervoor en .nl erachter
Hoe lang slik je al geen pil meer? Als je net gestopt bent en op het geld moet letten zou ik even wachten.
Bij kruidvat hebben de verschillende van het huismerk, 1 van 7 euro, en een doosje met 2 voor 4,95.
Trekpleister heeft die ook.
Succes!
oh da’s goed om te weten
ik bestelde ze altijd online, clearview testen van premom (google maar)
die kosten ook twee x niks
maar op de hoek halen is nóg makkelijker
Mijn uitkering is bijna rond das geen probleem , maar op het moment is mijn schoonmoeder dat :evil:
Maar hoe lang slik of neem je al geen anticonceptie meer?
Ik lees net dat je bij de Maart 2008 stoppers schrijft. Dan zou ik adviseren om je weinige geld NIET uit te geven aan een zwangerschapstest. Als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus een zootje zijn. Waarschijnlijk ben jij uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar als je de pil slikt dan heb je een kunstmatige cylcus. Je eigen cyclus moet nog op gang komen.
Voor ik met de pil begon had ik een cyclus van 28 dagen maar na de pilstop 32 dagen. Je hebt dus eigenlijk nog helemaal geen inzicht in de lengte en zou ik zeker nog niet testen als je een hele goeie reden hebt om geen zwangerschapstest te kunnen kopen.
Een maand, maar ik ben vorig jaar van Maart tot juni ook even gestopt.
Dat was op aanraden van de dokter omdat hij vond dat ik moest kijken of mijn cyclus normaal was.
Dat ik me eiersprong normaal had, op de richtlijnen (hoe hij het noemde) ongesteld wrd en het klopte allemaal!
Laat zeggen ik stopte ik werd ongesteld - eiersprong 14 dagen er na ongesteld.
Zo wist mijn huisarts dat er niets mis was, maar ik was bang dat ik onvruchtbaar was. (Door een klap in me buik van mijn ex vriend en toen heb ik een miskraam gehad.)
49 ct p.st. via internet. Volgens mij sensitest
*** Edit beheer commerciele link verwijderd