goedkoop peuterbed

Luc en Stan slapen nog in een ledikant, maar binnenkort wil ik een gewoon bed gaan kopen. Ze slapen samen in een L-vormige kamer waar ook een kledingkast en commode staan, dus 2 keer een 1-persoonsbed gaat niet passen.



Nu wil ik dus een peuterbed/juniorbed gaan kopen en heb ik bij Ikea leuke bedden gezien van de Kritter serie, deze is dan 70 x 160 matrasmaat. Nu zit de Ikea niet echt om de hoek en ben ik online verder gaan kijken, o.a. Leen Bakker, Neckerman/Wehkamp, babywinkel, maar meestal zie ik alleen bedden vam 140 lang en in een bed van 160 kunnen ze weer een paar jaar langer slapen. Of ik zie bedden van 300 euro of meer. Eigenlijk is 150 euro per bed wel het maximale wat ik wil betalen, omdat ik een goed matras belangrijker vind.



Iemand nog tips waar ze bedden van 150 of 160 cm lang verkopen voor een redelijke prijs?

Ik wil graag een grenen/beuken bed of een mooie kleur, maar vanwege de andere meubels die er nu staan (beuken) en de muurkleur (lichtbeige) in ieder geval geen wit bed.



Groetjes Saskia

ik zeg marktplaats :mrgreen: :mrgreen:

heb net even gekeken staan er genoeg op weet natuurlijk niet war je woont ik heb ook een 2e hand bedje van vikare(ikea) ideaal en je kan het utibreiden tot een volwaardig 1 persbed

succes

Het is voor een tweeling en ik wil dan wel 2 dezelfde bedjes :wink:

Dat maakt de zoektocht op Marktplaats een stuk moeilijker :roll:

weet niet of dit mag hoor ik zeg een mooie prijs en dan heb je dezelfde bedjes :mrgreen:



*** Edit beheer commerciële link verwijderd

Daar zitten stoere, leuke (en betaalbare) bedjes tussen :thumbup:

Toch marktplaats zou ik zeggen. Zelfs als je niet 2 (precies) dezelfde bedden zou kunnen vinden zou je ze alsnog in dezelfde kleur kunnen verven. Voor het oog past het dan hartstikke mooi bij elkaar. :thumbup:

saskia… probeer het eens in duitsland… daar hebben ze afwijkende maten tov nederland…