Goedkoop naar zuidspanje vliegen

Ik word gek van al die vliegtuigmaatschappijen.



Mijn moeder, zus, broer, mijn tante en ik willen 4 dagen naar Cadiz afreizen om de as van mijn vader uit te strooien in de zee.



Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.



Of ik betaal 400 voor een retourticket of ik moet 100 euro luchthavenbelasting betalen. Ik word er helemaal iebel van.



Omdat het geen vakantie is en tussendoor heb ik niet heeeel veel geld te besteden voor een ticket.



Wie weet nog goede vliegtuigmaatschappijen met redelijke prijzen.



Het is de bedoeling dat we in Sevilla terecht komen. In de maanden november, december, januari, februari of maart.



Help

Vliegt Ryanair niet op Sevilla?



Basiqair van Transavia? dies meestal ook goedkoop :thumbup:



Gaat ff mee zoeken met je…

Via Duitsland is het vaak goedkoper (Bremen ofzo…)

Prijsinformatie

Heenreis (webtarief)

4 Adult @ 17,99 EUR 71,96 EUR

Belastingen / toeslagen details 63,08 EUR

Terugreis (webtarief)

4 Adult @ 0,00 EUR 0,00 EUR

Belastingen / toeslagen details 75,20 EUR



Totaalprijs vlucht 210,24 EUR





Heenreis

Adult 17,99 EUR di, nov 11

Vlucht FR8622 17:00

19:45 Vertrek

Aankomst Düsseldorf (Weeze) (NRN)

Seville (SVQ)



Terugreis

Adult 0,00 EUR za, nov 15

Vlucht FR8623 20:15

23:30 Vertrek

Aankomst Seville (SVQ)

Düsseldorf (Weeze) (NRN)



Moet je wel vliegen vanaf Dusseldorf, das wel een nadeel, maar ben je voor 210 euro klaar.

***********************

zijn 2 spaanse vliegmaatschappijen die net als transavia stunten met bepaalde vluchten.



succes





Edit: Links verwijderd door beheer

ik heb mijn nichtje net gevraagd; mijn oom en tante wonen in Sevilla en vliegen dus af en aan.

Zodra ik het hoor hoor je van me. Wij gaan zelf waarschijnlijk ook met de kerst. Maar dat is voor jou geen aanrader want dan gaat alles een keer over de kop :? .

Dank voor alle tips, ik heb al wat rondgekeken en het ligt er ook aan hoe ver je wilt reizen voor je uitsparing.



Ik heb bijvoorbeeld bij het ene vliegtuigmaatschappij 5 tickets voor iets minder als 1000 euro en de andere 5 tickets voor 170 euro in totaal.



Ik moet dan wel naar dusseldorf, hier 2 uur vandaan, maar dan bespaar je dus wel ruim 800 euro… :think:



We denken nog even.

Wou inderdaad al zeggen via Weeze (dusseldorf), dat is vaak heel goedkoop en aangezien ik in Nijmegen woon (dus niet zo ver vandaan) hoor ik er juist uit mijn omgeving wel goeie ervaringen over. Via Amsterdam is het gewoon heel duur …



Is toch overwegen iets waard, je moet dan wel zoals je zegt 2 uur reizen, maar als je graag wilt, zou ik zeker voor die optie kiezen, omdat het je toch wel ruim 800 euro scheelt, vind ik echt een groot verschil.



Succes met je beslissing !

800 besparen voor 2 uurtjes rijden zou ik er wel voor over hebben…

wij vliegen ook wel vanaf brussel charleroi, da’s ook wat verder, maar scheelt ook een boel, met Ryanair voor een vlucht met 6 volwassenen 1700 euro :thumbup: terwijl transavia 3000 was (op faro).

:-*

Mijn ouders vliegen met ryanair vanaf eindhoven. Wij wonen onder de vliegtuigdampen van schiphol, maar je wil niet weten hoeveel het scheelt.



Ze zouden eerst ook minstens 400 euro kwijt zijn en nu is dat heen en terug, twee personen 112 euro.



Succes met zoeken!

je hebt pb.

Pas was er een item op tv over de site’s waar je vliegtickets kunt boeken.

Let er op dat je je cookies leeg maakt, de site ziet anders dat je al bent geweest

en het kan dan zomaar zijn dat de prijs opeens een paar euro hoger ligt!



Verder vliegt een vriend van ons vaak met Vueling, maar dit is vanaf Barcelona.



Conny

Het goedkope was uiteindelijk toch niet zo goedkoop.



Tickets waren hartstikke goedkoop :thumbup:

Maar je moest wel apart voor de koffers betalen. 30 euro heen en 30 terug.

Daarbij MOEST je koffers boeken, dus dat zou weer 240 euro extra zijn.



Dat met het rijden naar Dusseldorf, het daar parkeren en alle andere kosten die erbij kwamen kwamen we op 800 voor 4 personen.



Nog steeds niet superduur, maar wel heeeeeeeel veel gehannes.



We zouden ook laat in de avond aankomen en die donderdag in de nacht in Dusseldorf aankomen en dan nog uren moeten rijden.



We hebben dus besloten wat meer te betalen en gewoon in de ochtend vanaf Adam te vertrekken en op een normale tijd aan te komen. Ook op de terugweg.



Dus dank voor alle tips maar we gaan voor Iberia.