Ik heb een prima gsm, simlockvrij dus hoef geen ander toestel. Bovendien weet ik eindelijk hoe die werkt. Alleen koop ik nu elke maand los beltegoed, zo’n tien euro en dat is dan ook zo weer op dus zat ik te denken aan een voordelig abonnement. Was al even de kpn binnen gewandeld maar die vind ik verre van voordelig.
Het liefst een abo waar ik mee kan bellen en sms’en. Mijn familie heeft alleen gsm dus daar bel ik alleen met mobiel naartoe, anders heb ik megahoge telefoonrekening.
Mag in een winkel zijn, maar liever online, als het maar voordelig is. Dus niet boven de tien euro per maand. Zal zo rond de twee uur bellen zijn per maand en denk zo’n honderd sms’jes.
Telfort is wel scherp en niet duur
ik stuur je even een link
en Ben schijnt ook okee te zijn
en per maand op te zeggen/wijzigen
Telfort is echt prima en je belt ook op het netwerk van KPN maar dan tegen een goedkope prijs (ik betaal voor 300 belminuten en 100 sms-jes €7,95 sim only)
ik heb nu ben! e. 6,99 voor 250 minuten/sms, maar je krijgt nu 100 gratis smsjes per maand erbij. dus ik maak eerst die 100 sms op, en heb dan nog ruim voldoende om te bellen/smsen
zat in hetzelfde schuitje als jij nu zit is wel maar een maand houdbaar, maar toch, je bent wel goedkoper uit dan je beltegoed
check ff op typhone voor de sim only top 10, daar zijn superaanbiedingen, ook van vodafone