Goedendag!

Hallo allemaal,



Ik ben al eens eerder (kort) lid geweest van dit forum maar door een zware periode hier verder niet meer geweest. Nu me toch weer aangemeld omdat ik toch hoop hier informatie te kunnen delen en wat steun te kunnen vinden :slight_smile: Ik ben een vrouw van 27 en sinds september 2010 getrouwd en sindsdien ook serieus bezig om zwanger te worden. Daarvoor was ik ook al een jaar gestopt met de pil. Helaas bleek dat zwanger worden bij ons niet vanzelf gaat en zijn we afgelopen september naar de gyneacoloog gestapt. Er is een kleine kans op een natuurlijke zwangerschap maar in het nieuwe jaar gaan we starten met onze 1e IVF behandeling. Erg spannend dus allemaal!!! Hoewel we erg blij zijn dat dit er is en ook voor 100% voor gaan, vinden we het ook erg spannend en zijn er ook wat emoties die natuurlijk mee spelen. Maar we hopen dat we toch in het nieuwe jaar kunnen zeggen dat het ons ook gelukt is om dan toch zwanger te zijn! Ik wens via deze weg iedereen die graag zwanger wil worden veel geluk!!! En hoop dat het lukt!!! Voor iedereen die op dit moment zwanger is, een voorspoedige zwangerschap toegewenst!!!



Tot ziens op dit forum!!!



Groetjes Kleppie.

Welkom en heel veel suc6 :pray:

Gezellig dat je mee komt kletsen…en we gaan natuurlijk heel hard mee duimen voor een klein vriendje/vriendinnetje voor mijn meiden :inlove:

Bedankt Chelleke!



El, dat hoop ik ook! Dan kunnen ze mooi samen spelen :wink: