Goede voornemens voor het nieuwe jaar!!!

Hoihoi,



Marente is al 3 maandjes een had nog geen enkele nacht doorgeslapen :zzz: Tussen 22.30 en 23.00 kreeg ze haar laatste fles en werd van vaak tussen 2.30 en 3.30 weer wakker voor de fles :zzz:



Maar sinds oudjaarsdag slaapt ze door :clap:

We waren die nacht op tijd naar bed gegaan omdat we er vanuit gingen dat ze wel weer wakker zou worden voor de fles, maar ze werd pas om 6.20 wakker :dance: En vanmorgen zelfs om 6.45 :dance:



Vind het wel een goede voornemen van mijn kleine meid :clap: :dance:



En kan mama ook weer eens een nacht doorslapen! Kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is!



Duimen jullie mee dat ze zich aan deze goede voornemen houdt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Groetjes,

Krista

Nou ze heeft al 4 nachten doorgeslapen :dance: :dance: :dance:



Deze mama begint zich ook fitter te voelen nu ze meer nachtrust krijgt :wink:

Vanmorgen werd Marente om half 5 wakker :zzz:



Misschien moeten jullie maar harder meeduimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



:roll: :mrgreen: :angel:

Aan het eind van het jaar is het vast goed gekomen. :angel:

Zonder gekheid: ik duim met je mee, want ik weet hoe vermoeiend het is. Hopelijk zit ze snel in een beter ritme. :pray:

Ja het slaaptekort breekt wel op :zzz:



Na 5 nachten doorslapen is ze sinds 2 dgn dus rond half 5 wakker :wall:



Ook is Brent weer lekker aan het spoken en 'smorgens al vroeg wakker :roll:



We duimen gewoon weer verder :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

speentje wil, ze dan niet?

Nee speentje wilt ze niet…ze heeft dan gewoon echt honger!



Het gaat momenteel afwisselend. Ga nu 6 x 150 cc geven om de 3 uur, dus hopelijk dat ze dan daarop doorslaapt.

Is het al verbeterd?

Heb nu mijn eigen schema aangehouden van 5 x 165 cc, want 6 x 165 cc was net wat teveel voor haar!



Maar ze heeft nu weer 3 nachten doorgeslapen :clap:



En deze mama voelt zich ook weer wat fitter als ze een nachtje heerlijk kan doorslapen :dance:



Slapen jouw kids wel door? Lijkt me anders erg vermoeiend…zeker als je ook nog eens zwanger bent!

Die van mij slapen gelukkig wel door. Op een heel enkele keer na dan.

De jongste heeft echter tot een maand of vier/vijf niet doorgeslapen. Ik weet nog hoe vermoeiend dat was zeker omdat ik toen alweer aan het werk was.

De eerste sliep met een week al hele nachten door, dus de tweede was op zijn zachtst gezegd even wennen. :wink:

Nu ben ik wel benieuwd naar wat de derde gaat doen. 8)

Oei, vermoeiend idd. Fijn dat het nu weer goed gaat, hopen dat het zo doorgaat! :thumbup:

Ga voor mij ook maar duimen. De jongste heeft gisteravond voor het eerst on haar nieuwe bed geslapen. Nou ja, geslapen :eh: Om 23.30 zat ze nog in haar bed. Ze blijft er wel in, dus dat is een voordeel, maar slapen ho maar.

Tussen de middag heeft ze ook niet echt geslapen en net kwam ze vertellen dat het ledikantje weer terug moest in haar kamer. Best slim, maar daar gaan we niet meer aan beginnen. :naughty:

ik duim voor jullie!

krystle, volgens mij is het ook zo dat de meeste babys beginnen met af en toe doorslapen en dat het dan steeds meer wordt, totdat ze altijd doorslapen (behalve bij sprongetje helaas :frowning: )

Tan> Hoe gaat het slapen nu in het grote bed?



Brent kreeg in juli 2007 ook een nieuwe kamer, maar we hebben hem eerst in zijn ledikant laten slapen (nieuwe bed stond er ook al) totdat hij zelf aangaf dat hij in het grote bed wilde slapen. En toen ging het ook meteen goed. Hij was toen nog net geen 2 jaar.



Marente slaapt nu alle nachten wel door :dance: Meestal is ze tussen 6 en 8 uur wakker. Om 8 uur haal ik haar zowieso uit bed als ze nog slaapt i.v.m. de fles.



Maar wel heerlijk nu we wat meer slaap krijgen :zzz:

Vannacht is het al beter gegaan. Ze werd alleen wakker omdat ze pop kwijt was.

Ik heb haar bed wat korter opgemaakt, zodat ze wat beschutter ligt en ik denk dat dat de oplossing was. :pray:



Wij hebben het eerst ook met een bed naast het ledikantje geprobeerd, maar als het Abnouk ligt slaapt ze als ze 10 is nog in dat ledikant. :lol:



Vanmorgen wees ze naar de plek waar het ledikant altijd stond en zei zelf dat die nu voor de baby was en dat zij in het grote bed mocht. Ze straalde helemaal. Dus ik heb nu goede hoop dat ze met een paar nachten helemaal gewend is.

vannacht slaapt ze bij opa en oma in het campingbedje, dus dan kan ze in ieder geval weer even wat slaapgebrek goed maken (en ik ook) :wink: .



Fijn dat Marente het nu veel beter doet. :dance:

Zo eventjes een update:



Marente slaapt nog steeds heerlijk de nachten door :dance:

Gisteraaf de laatste fles (180 cc) om 21.30 gegeven en heb haar net na 8 uur wakker moeten maken voor de fles :shock:



Ze is volledig omgeslagen sinds ze heeft ontdekt dat slapen toch wel lekker is…slaapkoppie :zzz:



Tan> Gaat het nog steeds goed met het slapen in het grote bed?

Het gaat nog steeds goed! Ze sliep waarschijnlijk gewoon slecht omdat ze ziek was. Nu dat over is is er geen probleem meer (gelijk afkloppen).

Fijn dat het bij jou ook goed blijft gaan. :dance: