goede vangst...

Er was hier vandaag in de buurt een speelgoedmarkt, en ik vind dat ik zelf aardig goed geslaagd ben voor de goedheiligman(en gewoon voor de speelgoedkist, want sommige dozen waren net iets te veel beschadigd om het in de jute-zak te doen…)



*holle bolle beukenboom

*willem wiebel

*wie is het

*lectron junior

*hop nijntje hop

*monopoly junior

*twee setjes duplo, met treintjes/autootjes

*complete treinbaan, lego-achtig, met electrisch treintje(voor maar 2 euro, en dat voor een volledige set, met rails, loco, drie wagons, drie poppetjes, een station-huisje en nog wat versierseltjes)



en dat alles voor het belachelijke bedrag van 27 euro :lol: :lol: :lol: Kijk… zo kun je nog eens leuk sint-shoppen…



Mijn moeder heeft ook nog:

*een nagenoeg nieuwe blokkenkar(krijgt daan dus van hun voor die grijze)

*gereedschapssetje van eichorn

*twee truien voor luc

*schrijfsetje

en nog wat geloof ik… maar we zijn goed weggekomen daaro!!!

btw… iemand een goede manier om lego-duplo schoon te krijgen?? Ik zat te denken aan de vaat, maar ik vrees dat alle blokjes dan door de machine heen denderen!

In een dichtgeknoopte kussensloop in de wasmachine mikken :thumbup:

in een kussensloop doen. goed dichtknopen en in de wasmachien gooien

hahahahhaa jildau tegelijk hetzelfde :lol:

In een waszak of sloop (en die dan goed dichtknopen) en dan in de wasmachine. Zo deden wij het in de klas altijd.

in een kussenhoes of dekbedhoes in de wasmachine



en dat is zeker leuk geshopt voor dat geld :thumbup:

@mv2kids wrote:

btw… iemand een goede manier om lego-duplo schoon te krijgen?? Ik zat te denken aan de vaat, maar ik vrees dat alle blokjes dan door de machine heen denderen!


in een kussensloop in de wasmachine.





lekker he, goed scoren op een speelgoedmarkt!

Ik zou het zeker niet in de wasmachine doen. Ervaring hier is dat de duplo “wijd” wordt en niet meer zo stevig is om mee te bouwen.



Ik zou het in bad gooien met de kids erbij, flink wat zeep erin en spelen maar. Na de het badderen afspelen en laten drogen.

ik was het dan op 30C en idd zeker niet hoger :thumbup:

@Karin2 wrote:

Ik zou het zeker niet in de wasmachine doen. Ervaring hier is dat de duplo “wijd” wordt en niet meer zo stevig is om mee te bouwen.



Ik zou het in bad gooien met de kids erbij, flink wat zeep erin en spelen maar. Na de het badderen afspelen en laten drogen.




whahahaa, twee probleempjes. hier enkel een douche… enneuh… om het nou in een badje te gaan doen, met daan erbij, en het dan vervolgens in de jute-zak te stoppen… :think: ok, hij heeft nog niet veel door… maar wil het niet nu al gaan verpesten :wink:



Ik denk inderdaad gewoon dat ik het in een oude kussensloop doe, bij de 30 graden was, zo rammelt het niet zo en laat ik het machien toch niet voor de nopjan draaien… (ik heb een kussensloop met ritssluiting… das wel iedeaal denk ik)

Wat leuk geshopt! Heerlijk!



Maar dan laat je Daan toch uit het badje :wink:

Als hij slaapt ofzo meteen erin gooien, ff schrobben en dan laten drogen.



Mijn moeder deed het ook altijd in de wasmachine. Niet van ons zelf, maar toen nog van de kleuterschool.

30 graden is toch niet echt schoon :think:



in een emmer warm water met een flinke scheut dettol :thumbup: