goede tondeuse?

Wie tipt mij over een goede tondeuse om de kids mee kort te scheren? Ik heb al een remmington gehad van 35 euro en die hapte :? ook met regelmatig olieën. En nu heb ik een princess 5409 en daarvan gaan de mesjes niet heen en weer. Als ik de schroeven losser draai wel, maar dan blijven de schroeven steeds losser draaien tijdens het scheren :? ook niet goed.

Eisen:

-mag niet te veel lawaai maken (zoontje is er dan bang voor)

-mag niet ‘happen’ uiteraard 8)

-niet te duur :wink: zeg rond de 50 euro.

Wie heeft de gouden tip?

ik heb de draadloze van philips en naar mijn idee doet ie het goeeeeddd , niek is er ook angstig voor , hij maakt niet zoveel herrie en snijd als een mes door de boter door de haren heen.

edit : hij was 50 eurie

De Remington van 60 euro komt als het beste uit de test. Kijk eens op Kieskeurig.

op kieskeurig staan twee babyliss tondeuses als beste getest, de remmington komt op plaats 5 en 6…

Ik zou gewoon eens naar een kappersgroothandel gaan als je die 1 hebt in de buurt. Ik ben kapster en over het algemeen zijn de tondeuses daar allemaal wel goed en heb je een heel betaalbaar apparaat onder de 50 euro. Wel met een (lang) snoer waarschijnlijk, dus niet draadloos maar dat is niet zo bezwaarlijk denk ik.

Wij hebben een babyliss tondeuse en die werkt echt prima :thumbup:

Heb twee maanden geleden een babyliss gekocht. Draadloos, doet geen pijn (oude tondeuse trok) met koffertje en opzetsukken voor 40 euro. Gekocht bij Kijkshop. Was uitverkocht toen ik kwam, maar als service werd hij twee dagen later gratis thuisbezorgd :clap: !

@WoLa wrote:

op kieskeurig staan twee babyliss tondeuses als beste getest, de remmington komt op plaats 5 en 6…

Oh hee, dan is dat sinds een paar weken veranderd. Wij zijn ook op zoek gegaan naar een andere en daar kwam de Remington toen uit.

Ik heb nu mijn oog laten vallen op een wahl 900, die schijnt ook bij kappers gebruikt te worden. Nog ff nadenken hoor! Thanx voor alle tips! (meer zijn welkom :slight_smile: )

Wij hebben ook een draadloze van Philips… Superding! Hij doet het goed, maakt niet teveel lawaai en dat ie draadloos is, is echt een uitkomst met een kind wat niet stil kan zitten. Verder hoef je m nooit te olieen!

succes!

liefs

daffie

Ik heb er 1 gekocht voor Roy, ehm van Philips 30 euro bij de marskramer.

oooohhhhh :oops:

Ik dacht eerst; ach laat ik die princess van mij eens maken…dacht dus dat dat was gelukt en ging zoonlief scheren…kom ik geeneens door zijn haar heen :x

Ik was zo gefrustreerd en zoonlief heeft nu een heel mooi kapsel :oops: met een kale streep :oops: Dus heb ik direct een Wahl besteld :oops: En die is morgen in huis :dance: Het is de wahl deluxe chrome pro geworden. Ben heel benieuwd, het is kapperskwaliteit dus dat móet deze keer goed gaan :pray:

Nu ongeduldig met knappe (oeps :lol: )zoon wachten tot ie morgen wordt afgeleverd :wink:

@WoLa wrote:

Ik heb nu mijn oog laten vallen op een wahl 900, die schijnt ook bij kappers gebruikt te worden. Nog ff nadenken hoor! Thanx voor alle tips! (meer zijn welkom :slight_smile: )

Hier iemand die ooit gewerkt heeft als kapster.

De wahl is een hele goede tondeuse die jaren mee gaat als je hem thuis gebruikt. In al die jaren ben ik met mijn 2e tondeuse van de wahl bezig!

Dus ik kan de wahl aanbevelen :thumbup:

En wat kost de Wahl ?

@Karin2 wrote:

En wat kost de Wahl ?

die ik heb gekozen 49,- inclusief een heleboel :wink: :mrgreen: bij de scheerwinkel in het engels :wink:

o en ik heb nu al verzendbevestiging :shock: 8)

Dat is een mooie prijs. Kun je morgen laten weten hoe ie bevalt als je je zoon weer hebt gefatsoeneerd ? :smiley:

Edit: Ik zie nu dat ze meerdere Wahls verkopen. Heb jij je daar nog in verdiept? Ik zie namelijk bij deze dat de tondeuse niet draadloos is en voor 2 tientjes meer heb je dat wel.

ja ik heb ze vergeleken en ik heb ook overleg gepleegd met een medewerker 8) Ik hoefde eigenlijk niet perse draadloos. Maar ik vond 70 ook wel teveel hoor. Ik twijfelde eerder tussen die colour en deze, en dan was deze ondanks de lagere prijs toch beter.

Maar ik zal het laten weten morgen!

ik zit die draadloze te zoeken maar zie m niet? :think: Alleen die heule dure :stuck_out_tongue:

Hij is vandaag binnengekomen. Alleen is wout er nu niet, is op het kdv…dus kan hem vanavond of morgen pas uitproberen. Ik zal dan laten weten hoe hij het doet. Wout heeft namelijk erg stuk haar en deze tondeuse schijnt daar speciaal voor geschikt te zijn :thumbup: