Hebben er nu eentje (van Germatic, 2000 watt) met een stofreservoir (geen zak dus), helaas bevalt dit type niet meer goed, hij zuigt niet krachtig genoeg, maakt rare geluiden etc.
We hebben wel wat eisen:
Moet zeeeeer krachtig/goed zuigen (i.v.m. hondenharen op/in een kleed)
Ik ben van het motto hij moet minimaal 2200 watt zijn (ivm de kat hier ) maar MOET onder de 100 euro blijven want ongeacht die krengen lijken het allemaal na ong 3 jaar te begeven. :shifty:
Hier dus een AEG Vampyr, werkt goed geen klachten over, heeeel stil is ie niet maar stil genoeg.
Zo dan. We hebben al een nieuwe stofzuiger (Bosch Roxx’x BGS61832NL uiteindelijk geworden, wel iets duurder geworden), en die is GOEHOEEED ! Op de meest minimale zuigkracht (kan je instellen) is de hele woonkamer al superschoon, en STIL dat hij is. Je hebt niet eens door dat hij aanstaat. Alle zand, hondenharen, houtsnippers en stof zijn in 1 veeg weg. I.p.v. 20 minuten stofzuigen ben je nu in 3 minuten klaar, en is het resultaat nog 100 x zo schoon. Hij zuigt zo krachtig dat als je de knop maar IETSjes verder draait (dan is hij op een kwart nog maar) hij niet eens meer los van de vloer komt haha.
ik zou die dan wel eens willen vergelijken, met onze dyson. Ik zeg altijd: er is geen betere (en dan geen miele :lol: ) maar als ik dit dan lees ga ik toch weer twijfelen :think: Al hebben we hem nu dus bijna 4 jaar en nog steeds súper! 1 keer begeven en gemaakt onder garantie, gewoon een nieuwe motor :thumbup: Of dat echt nodig was vraag ik me af, maar geen gezeur, moet gewoon goed werken dus we vervangen dat ding :thumbup:
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken:
✓ Je instellingen zijn opgeslagen
Wat wij doen
✓✕ Cookies gebruiken zodat de website goed werkt