goede schoenen?

Ik ben op zoek naar een paar schoenen waar ik goed op kan lopen, zeg maar ala dr. Martens. Nu heb ik een iets smallere voet dan de gemiddelde vrouw en ik zoek wel een béétje een vrouwelijk model (de originele dr. martens vindt mijn man te lomp :shifty: ) Het liefst een enkelmodel enne…beetje een normale prijs :mrgreen: Wie heeft een leuke tip voor me?

dr martens hebben tegenwoordig ook andere modellen (vrouwelijker ed) Ik heb nu hakken van dr martens :inlove:

zoiets?





zijn ook dr martens

ja, ik had gezien dat ze andere modellen hadden, en ik ben er idd ook van gecharmeerd :smiley: Maar ik vraag me af of ik daar met mijn smallere voeten wel in pas :think: (ik moest de veters ook flink aantrekken van dr martens…)

mja kan je niet anders achter komen dan ze te gaan passen

Ik heb ook een smalle voet en vind de laarzen van Esprit erg lekker lopen.

Ik heb altijd een stel staan die er in hoog en halfhoog is, met veters erin. Ze zijn dus wat sportiever, maar niet heel lomp ofzo en de afgelopen eh acht jaar ofzo altijd in de collectie geweest in verschillende kleurtjes.

Ik heb geen smalle voeten, maar ik ben ook fan van de laarzen van Esprit. Vorig jaar had ik hoge laarzen met veters (sportieve laarzen, meer gymidee, zeg maar). Ik vond ze super mooi, zaten ook erg lekker, maar ze waren wel snel kapot, maar dat kan ook aan mijzelf liggen (door veel buigen van mijn enkels oid?). Nu heb ik lage gympen, vind die ook super en ze zitten ook weer erg lekker. Maar de schoenen die ik heb, lijken totaal niet op Dr. Martens. :mrgreen:

Ik heb ook laarzen van Espirit gehad, hoge met rijgveter, platte zool, witte stiksels. Helaas gingen die van mij ook snel stuk, niets te zien aan de buitenkant, maar de hele binnenkant viel uit elkaar :cry:

Erg jammer, waren mooie laarzen en zaten lekker, maar uiteindelijk niet zo lang mee gedaan.

Wat zonde :frowning:

Ik wilde toch nog even laten weten dat mijn ervaring met esprit wel goed is. Ze gaan hier zeker twee winters mee en dan draag ik ze vrijwel dagelijks.

Ik heb inmiddels gevonden wat ik zocht. Wel bij de kinderafdeling van de schuurman, haha. Maar dat kan ook wel als je maat 37 hebt en een smalle voet 8)