goede maat rompers?

ben ik nou gek…

Lara is echt te groot aan het worden voor rompers in maat 74/80. Maar maat 86/92 is nog veel te groot. Er moeten toch ook rompers in maat 80 zijn? of maat 80/86?

Help, ik kan ze nergens vinden!

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik stond gisteren bij de Hema en dacht: "ben ik nou gek, 74/80 en dan 86/92? :roll: " Ik koop nu maar van die lycra “meerek”- rompertjes ter overbrugging.

zijn we dus allebei gek…

ik heb wel 80 liggen die te klein zijn :wink:

meen van de zeeman en/of de prenatal…maar 99% kans zeeman

prenatal niet inderdaad, die hebben dezelfde maattabel. Eens kijken bij zeeman dan.

Of bedoelde je dat je ze verkopen wil :wink: .

Bij Laura passen de rompertjes van de hema maat 74/80 nog prima. Terwijl ze voor veel kleren al in maat 86 zit. Dus het verschilt echt per merk, Hema valt over het algemeen redelijk groot volgens mij.

nou, gezien de vele vlekken die er in zitten mag je ze zo wel hebben :stuck_out_tongue:

bij zeeman hebben ze ze wel volgens mij

ha ha, nee dank je Heksje :mrgreen: .

Ga ik eens bij zeeman kijken.

Vervelend dat je zo’n verpakking niet open mag maken om te kijken hoe ze vallen.

er zijn wel rompers maat 80/86, maar dan moet je wel even zoeken. (misschien heb ik nog wat liggen? weet t eigenlijk niet eens…)

mijn ervaring is, dat isana altijd in een grotere maat rompers zit, dan haar kleding. ze heeft nu 86/92 aan, dat is nog redelijk normaal, maar eerder was het wel anders.

komt misschien ook dat ze eerder krimpen?!

bij de zeeman is het graai maar raak :wink:

ow en de vlekken zijn wortel en tomaat he :angel:

Hier ook hetzelfde probleem.

De rompers van V&D vallen iets kleiner uit, maar die zijn weer vrij breed. (Heb nogal een iel mannetje :wink: )

Ik ga ook nog maar op zoek naar een tussen maatje.

Groetjes,

Heleen

ik heb veel rompers van schiesser (bij de betere en kleinere babyspeciaalzaken) en die gaan gewoon per maat.

Peter draagt dus gewoon 80

Ze zijn superfijn, lubberen niet en hij is dus al de 2e die ze draagt, was wel zo slim geweest om ze met aniek hoofdzakelijk in wit en creme te kopen :mrgreen:

En op veel markten verkopen ze het merk Teddy, zelfde verhaal :thumbup:

gewoon lekker te groot kopen en een paar keer in de droger…past precies! :mrgreen:

moet je wel een droger hebben he?! :mrgreen:

levi past sommige 86/92 ook niet de nieuwe dan, wel de ouwe van ethan.

maar ach zo lang hij niet loopt zakt zijn luier toch niet af en als de romper dan wat te groot is maakt niet uit. beschermt evengoed wel het lijfje tegen de kou.

@Cell wrote:

ik heb veel rompers van schiesser (bij de betere en kleinere babyspeciaalzaken) en die gaan gewoon per maat.

Peter draagt dus gewoon 80

Ze zijn superfijn, lubberen niet en hij is dus al de 2e die ze draagt, was wel zo slim geweest om ze met aniek hoofdzakelijk in wit en creme te kopen :mrgreen:

En op veel markten verkopen ze het merk Teddy, zelfde verhaal :thumbup:

Teddy verkopen ze ook op de site van Wehkamp :thumbup:

(Vandaag besteld = morgen in huis!!)

Kijk een saan, de oplossing vliegen me om de oren :mrgreen: .

Ga vanmiddag even de stad in, dus jullie horen morgen hoe mijn missie verlopen is :mrgreen: . Hubbie verklaarde gisteren na het badje plechtig dat deze rompers nu echt definitief absoluut te klein waren. Dus er komen nieuwe rompers nu, echwel.

Lena heb je die van de hem* wel geprobeert? Of denk je het op het oog?

Maaike heeft namelijk die Hem* rompers al vanaf 8 maanden in 86/92.

Ik dacht ook die zijn vast veel te groot (en de kleinere versie was echt te klein) maar ze passen prima; en een droger doet ook wonderen inderdaad.

Zelfs de mouwlengte is goed.

Ze heeft nu maat 86 shirtjes en 80 broekjes maar ze pasten dus ook al toen ze nog in 74 zat.

Ik vind Hema trouwens met bijna alles heel klein uitvallen.

Ik heb ook van de V&D en die slobberen wat meer om de armen (maar zijn ook badstof).

Bij de villa happ hebben ze soms ook één maat rompers en die vallen redelijk klein.

Jawel ik heb ze geprobeerd en ze komen zo’n beetje tot op d’r knietjes :wink: . Ze liggen gewoon op mijn stapel ‘kleren-die-nog-niet-passen’ dus ik kan ze af en toe uitproberen.

Die met lange mouwen zijn trouwens wel goed. Maar ik gebruik meestal mouwloze.

Bij de zeeman twee rompers gekocht die denk ik passen. Als ze idd goed zijn, kan ik er nog bij kopen.