zeemeermin… je zou eens een dagje mee moeten gaan… je ligt dubbel…
ze zoekt dus ook kleren uit…
loopt naar een rek, gaat zoeken, haalt het eruit, loopt naar de spiegel en kijkt of het staat… echt je ligt op de grond van het lachen… :lol:
mag ik lars niet een keer meenemen, doen we ruilen… :mrgreen:
Ik laat de voeten van de jongens ook opmeten bij House of Shoes. Gaat electronisch en dat apparaat meet ook de breedte. Dan hebben ze een speciaal meetdingetje om de binnenkanten van de schoenen op te meten.
Ook laarsjes of schoenen die we ergens anders gekocht hebben, wil ze ook gewoon voor je opmeten. Zo koop ik de “gewone” schoenen dus steeds daar, maar had pas laarsjes van de kruidvat en die heeft ze ook even voor me opgemeten. Super service!
Ze hebben ook een eigen merk kinderschoenen (Nimkids) en die zijn meestal net wat smaller. Onze jongens hebben daar dus al een enkele paren van versleten.
Wij gaan zeker voor Elise altijd naar Krisman of van Engelen
kundig advies
Elise heeft ook nogal problematisch voetjes
't kost wel wat,maar goed schoeisel is gewoon belangrijk
(& ben al blij dat ze geen orthopedische schoenen meer hoeft) :sick:
@~Claudia28~ wrote:
Ik heb ook 2 dochters met moeilijke voeten… Wij gaan daarom altijd naar een goede schoenenzaak hier in de stad. Na een uitgebreide meting word mij niet gevraagd welke schoenen ik mooi vind voor de kids, nee ze lopen naar achteren, komenerug met een aantal dozen schoenen waarvan zij denkt dat die goed gaan zitten, vervolgens worden ze gepast en mag ik uiteindelijk kiezen uit de 2 of drie paar schoenen die haar goed zitten :mrgreen:
En zo hoort het ook te gaan vind ik…
Deze ervaring heb ik ook en de meest juiste :thumbup: denk ik…
Idd als je de schoen echt niet leuk vindt dan koop je 'm niet lijkt me!
Een schoen moet in de eerste plaats goed en lekker zitten. Uiterlijk komt bij mij op de 2e plaats.
Dan ben ik blij met een jongetje. Wij gaan de winkel in, meten voet op, schoenen worden gehaald, passen, lopen en kopen! Al met al vaak met 15 minuten klaar. Ik zeg: een echte man :mrgreen: :lol: !
@Pitje27 wrote:
zeemeermin… je zou eens een dagje mee moeten gaan… je ligt dubbel…
ze zoekt dus ook kleren uit…
loopt naar een rek, gaat zoeken, haalt het eruit, loopt naar de spiegel en kijkt of het staat… echt je ligt op de grond van het lachen… :lol:
mag ik lars niet een keer meenemen, doen we ruilen… :mrgreen:
Hahaha, tutje !
Lars wil je echt niet mee, die is het na 45 minuten al zat. Ook weer zo’n mannending :mrgreen: !
Ik kijk zelf. Peuter de binnenzool uit een schoen, zet mijn koter daar op zijn sokken op en kijk rondom hoeveel ruimte er over blijft. Dan doe ik de zool er in en doe ze aan. Voel wel of de zool flexibel is, de contrefoor stevig is, ik let op het materiaal van de neus, want bij sommige schoenen is dat van het zelfde materiaal als de zool, wat ik fijner vind dan een leren neus die hij binnen drie weken volledig kaal gespeeld heeft, verder heb ik het liefst klittebandsluiting of een veterschoen, zodat je ze goed kan aantrekken. Ik heb het idee dat ik naar tien winkels kan gaan en ze alle tien een ander advies geven.
Scheelt denk ook dat mijn man bedrijfsleider in een schoenwinkel was.