goede kapper in Groningen

Iemand die een goede kapper weet in Groningen. Ik had een hele goede maar dies verhuist naar Zeeland. Beetje uit de richting. Ik heb kort haar en hou van vlot-sportief model kapsel

tja mijn moeder woont ook in Groningen(stad) en gaat altid naar de kapper in Glimmen omdat ze daar zo tevreden over is

Dan heb ik dé kapper voor je. Ik had er een vaste kapster, ik kan alleen niet op haar naam komen :? Ik weet ook niet of zij er nog werkt, het is al een aantal jaren geleden. Het is een hele hippe kapsalon. Ze hebben ook een tattooshop als je in een wilde bui bent :wink:



Freddie’s

Korreweg 79

9714AD Groningen

050-5717318

Ik ga altijd in Appingedam, dus ook niet in de stad. Ik ging wel een tijdje naar Hairpoint (in Selwerd, zit ook in Vinkhuizen), een vriendin werkt daar, maar die werd ziek en was heel lang afwezig. Haar collega’s deden het anders en ik was minder tevreden, dus ben weer naar mijn oude kapper gegaan.

ik ging altijd naar Onnes op de patersewoldseweg…

Maar dat is al jaaren geleden, woon al 5 jaar niet meer in grunn

Lucky Look aan het Gedempte Zuiderdiep 111. Heeeel tevreden en ik heb geen makkelijk haar. Mijn zusje gaat er ook altijd heen.



Groetjes,

Femke

Bij Anita aan de Meeuwerderweg (Oosterpoort) :dance:

In de Folkingestraat zit ook een goede heb ik gehoord :wink:

@Greetje14 wrote:



In de Folkingestraat zit ook een goede heb ik gehoord :wink:




Haha het lijkt wel of je mijn pbtje aan de TS hebt gelezen, dit heb ik precies gepb-ed! Ik heb nog even naar de naam gekeken en die heet Kapsoones.

heb even op de site gekeken en ga zo bellen voor een afspraak , wel eng :mrgreen: :mrgreen: zal wel ff foto voor en na maken

jups, kapsoones :thumbup:

@Karin2 wrote:

@Greetje14 wrote:


In de Folkingestraat zit ook een goede heb ik gehoord :wink:




Haha het lijkt wel of je mijn pbtje aan de TS hebt gelezen, dit heb ik precies gepb-ed! Ik heb nog even naar de naam gekeken en die heet Kapsoones.




Ja tuurlijk KAPSOONES!!! :wall:

Zo gezellie daar binnen :wink:

En als je er toch bent, wip dan vooral even binnen bij de buren :drool: :drool: :drool:

@Karin2 wrote:

En als je er toch bent, wip dan vooral even binnen bij de buren :drool: :drool: :drool:


Jááááááá, lekker!!! :drool: :drool: :drool:

nou ik ga zo naar de kapper, heb helaas geen foto van voor :mrgreen: misschien maak ik nog een foto als ik terug ben

@Karin1981 wrote:

nou ik ga zo naar de kapper, heb helaas geen foto van voor :mrgreen: misschien maak ik nog een foto als ik terug ben




Leuk ! Ben benieuwd wat ze van je maken :thumbup:

Hoezo misschien? :think:



Tuurlijk maak je een foto :wink: :dance:

FOTO!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

ohja kapsoones kwam ik ook wel toen ik op het zuiderdiep woonde



KArin hoe is het geworden???

Joehoeeeeee Kaaaaaarinnnnnnn !!!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: eeeh vrijdag komt de foto :mrgreen: