hallo allemaal,
een vraagje, ik kan via mijn werk meedoen met zo’n fietsplan (kan je voor een x bedrag een fiets uitzoeken en dat gaat van je brutoloon af) maar nu is mijn vraag wat is een goede “mamafiets” ??
welk merk maakt niet uit, we mogen uit alles kiezen, maar niet boven de 750,00 !!! nou moet lukken toch…
moet namelijk wel een nieuwe fiets, en is dan wel handig om dan maar gelijk een goeie te hebben voor als Marielle groter is en lekker mee kan op de fiets !!
nou ik wacht jullie antwoorden af…
ik heb de gazelle chamonix…super fiets!!
Ik heb een Sparta Amazone Classic en ben er erg blij mee. Goede degelijke stevige fiets. Hij kan blijven staan met de tweeling erop, ik kan makkelijk opstappen en ben niet superslank. Hoorde alleen dat hij wat zwaarder trapt, maar merk het zelf niet.
Ik heb sinds vrijdag (ook via het fietsplan) een batuvus mambo deluxe.
Fietst heerlijk, ziet er niet uit als een standaard moederfiets (die vind ik namelijk echt vreselijk :oops: ), maar heeft wel alle gemakken daar van. Hij is €799,= hoeft je maar €50,= bij te betalen dus.
Succes met zoeken!
Groetjes,
Heleen
Ik heb de Gazelle Bloom (na rijp beraad en uitgebreid vergelijken) en ik ben er erg blij mee!
Je mag met zo’n fietsenplan volgens mij best boven de 750 hoor, alleen betaal je dat bedrag rechtstreeks aan de fietsenmaker.
bednakt voor de antwoorden…
zal ze eens gaan bekijken !!!
Ik heb de Batavus. en ik vind hem ideaal.