Goede en leuke schoenmerken

Hoi,

het is weer tijd voor zomerschoenen en ik kan eigenlijk (bijna) niks leuks vinden. ik wil graag mimimaal twee paar schoenen zodat je een beetje kunt afwisselen.

ik heb zijn voetjes al wel laten opmeten bij een goede kinderschoenenwinkel: maat 22 en smal/middel breedte.

helaas hadden zij in maat 22 weinig keus.

wat zijn goede merken kinderschoenen, liefst ook nog een beetje betaalbaar?

Laat je gewoon goed adviseren bij een kinderschoenenwinkel. Er zijn zoveel goede schoenen namelijk… Red Rags vallen meestal wel smal.

En schoenen zijn meestal wel prijzig, echter (vind ik) wel erg belangrijk. En NEE het hoeft niet persee duur, maar wel goed en heel vaak gaat dat samen…

Zeker voor de zomer kun je ook goed afwisselen met wat goedkopere schoenen.

Ik koop altijd naast een stel degelijke schoenen a 90 euro oid ook een stel gympies bij de hema en een stel teva’s. Die zijn niet zo duur, maar qua pasvorm en voetbed wel gewoon een prima schoen. Meestal dragen ze die driekwart van de tijd, zeker mijn oudste is echt blote voetenfan en ik heb voor hem dit jaar niet eens gewone schoenen gekocht, voor die paar keer dat het slecht weer is draagt hij dit jaar maar gympen.

Red rag :inlove: blijft favoriet hier :thumbup:

Voor sandalen; Stones and Bones :inlove:

Aardig aan de prijs maar mooi ( voor een sandaal vind ik dat een hele opgave) en een goede pasvorm en semi flexibele zool.

Ooow jouw Lev is ook nog een kleintje :inlove:

Isa heeft nu ook maat 21/22…is best wel heel moeilijk hoor, het is vaak te baby-achtig vind ik.

RedRag is dit jaar inderdaad weer helemaal leuk, zowel voor de jongens als de meisjes. Shoesme was ook weer lekker kleurig zag ik :thumbup:

(voor Isa waren ze te breed trouwens, het is bij ons een paar Jochie’s geworden…)

Sandalen vind ik goed van KEEN

lekker stoer en een dichte neus (van de schoen dus)… en… leuke kleuren

hihi Mayo, yep ook een kleintje hier :inlove:

nu een kleine maat 22 terwijl hij dus ruim 2 jaar is. de meeste leuke schoenen die ik zie beginnen bij maat 23 of 24 :roll:

Shoesme hebben leuke kleurtjes zag ik inderdaad :thumbup:

RedRag en Stones en Bones ga ik even zoeken!

Ik vind juist dat de kleine schoentjes altijd zo leuk zijn en baal dan van de grote voeten hier in huis :lol:

Hier vorige week sandaaltjes gekocht van Dr. Visser.

En hij loopt er heel goed op, en ook nog betaalbaar.

Hier ook een maatje 22 maar vind het voor jongens ook echt drama…

Heb nu bij de H&M van die leuke gympen gekocht 23 want daar begint het maar echt nog te groot erg jammer .

Ik heb voor mijn dochter schoenen met speciale breedte maat… ze heeft zulke smalle voeten… en hier ook voor elk kind 2 paar… afwisselen is zo belangrijk… en altijd leren schoenen…

Voor smalle voeten heb ik al een paar keer Twins gehad. Dr. Visser (te koop bij Scapino) zijn ook goed (en betaalbaar), maar dan moet je goed op de breedte letten.

Develab viel afgelopen winter bij Bo ook erg goed, maar ik weet niet of het standaard is bij dit merk dat ze een smalle leest hebben.

Twins en Develab zijn niet goedkoop, maar ik vind goede schoenen wel een investering waard.

ik vond dat geox erg leuke schoentjes had :think: :inlove:

petit shoes, hipp leuke smal vallende schoenmerken.

Alleen niet goedkoop :wink:

schop dit topic even omhoog,

Twijfel zo erg, heb vandaag voor Eva Lynn clic schoenen gezien, laarzen voor van de winter. Alles hebben ze opgemeten en rekening gehouden met het groeien voor ze ze uberhaupt gaat dragen, maar ze zijn dus 97 euro :roll: en eigenlijk vind ik dat dus echt teveel. Of is dat normaal :think:

ze heeft een vervelende voet, breede voet met hoge wreef dus gewoon een stevige schoen nodig. Nu bedacht ik me dat ik liever 2 paar bij de scapino haal en geld over hou dan deze dure schoenen, maar vind het aan de andere kant juist belangrijk dat ze goede schoenen krijgt :wink: twijfel twijfel

wat zouden jullie doen :shifty:

hmm ik heb ze gekocht :slight_smile: ben erg blij met de laarsjes en denk maar niet meer over de prijs na :mrgreen: