Goede diepvriesproducten...

@Mariiyelle wrote:

spinazie a la creme

En dat vind ik dus echt :sick:

Ach ja, smaken verschillen :angel:

@Mariiyelle wrote:
de rest vers!

jullie eten dus alleen maar doperwten in het seizoen :think: , bij ons is het echt altijd in huis voor als wij eens niet kind-vriendelijk willen eten :wink:

Ik vind alleen maar de verse spinazie lekker. En zoveel werk is het niet. even goed wassen, in een pan met water doen en opzetten. Hooguit 3 minuten werk.

:drool:

@eisblume wrote:

@Mariiyelle wrote:
spinazie a la creme

@Mariiyelle wrote:
de rest vers!

jullie eten dus alleen maar doperwten in het seizoen :think: , bij ons is het echt altijd in huis voor als wij eens niet kind-vriendelijk willen eten :wink:

Ik vind het heerlijk :mrgreen:

En de rest van de groente uit de potje of zak. Niet zo erg vers maar bedoel vers zonder dat het uit de diepvries komt!

@eisblume wrote:

@Mariiyelle wrote:
spinazie a la creme

@Mariiyelle wrote:
de rest vers!

Wat is kindvriendelijk eten? :think: Hier eten ze het liefst pasta’s, risotto, curry’s, vis, mosselen, krab, garnalen -om zelf te pellen en op te peuzelen-, tapas, noodles, sushi etc. Allemaal heel kindvriendelijk hoor. :mrgreen:

Wij gebruiken niet of nauwelijks diepvriesgroenten. Ik heb wel altijd verse kruiden / kruidenmixen in de vriezer.

@Maxime wrote:

@eisblume wrote:
@Mariiyelle wrote:
spinazie a la creme

@Mariiyelle wrote:
de rest vers!

Wat is kindvriendelijk eten? :think: Hier eten ze het liefst pasta’s, risotto, curry’s, vis, mosselen, krab, garnalen -om zelf te pellen en op te peuzelen-, tapas, noodles, sushi etc. Allemaal heel kindvriendelijk hoor. :mrgreen:

Wij gebruiken niet of nauwelijks diepvriesgroenten. Ik heb wel altijd verse kruiden / kruidenmixen in de vriezer.

Haha, nou als je het zo ziet is elk eten natuurlijk kind-vriendelijk :wink: helaas heb ik niet zulke makkelijke eters :lol:

Vis, garnalen, krab, tapas, pasta(met alleen de geroerbakte groenten) en zo gaat nog wel, maar alles waar een sausje omheen zit, of wat enigszins geprakt is, daar walgt Jasper echt van. Ik ben al lang blij dat ie intussen danoontjes(met heeel veel moeite) en puree eet. Risotto heeft ie laatst bij mijn schoonmoeder ook gegeten, maar niet van harte… Hij proeft overigens wel alles, en lust gelukkig steeds meer, maar ik dwing hem niet om iets te eten waar hij echt van walgt. Ik ga ervan uit dat ie in de loop van de tijd steeds meer gaat lusten(en dat klopt ook eigenlijk wel :wink: ) Zo is ie intussen gek op verse spinazie (rauw of iig nog knapperig) en heeft ie laatst bij mijn moeder spaghetti met saus gegeten :dance: .

Met kind-onvriendelijk eten bedoel ik pittige kip piri-piri of een stoofpotje waar een halve fles rode wijn in zit. Dat krijgen ze gewoon niet van me, en wij zijn er vooral 's winters gek op!

Morgen eten we overigens wel curry eens kijken of ze dit wel eten :slight_smile:

de gesneden bladspinazie van de c1000 is echt top, mijn partner mag nergens sausjes door ivm allergie, dus doe ik zelf door deze spinazie altijd een beetje kruidenboter heerlijk.