goede babyfoon

Van de zomer gaan we naar zomerkamp toe en ben ik op zoek naar een goedwerkende babyfoon. Graag ver bereik ( wel op een open vlakte ) en 1 die in ieder geval op batterijen en adapter goed werkt en evt. ook op sigarettenaansteker aan.



Wie heeft modellen/types die goed bevallen? Wel graag digitaal want we hebben nu een analoge en die is bagger. Na het kamp gaan we hem uiteraard nog vaker kunnen gebruiken :wink: dus de prijs… tja, het liefst wel netjes, maar het maakt niet echt heel erg uit als het een hele goede is…



groetjes,



Louise

ALECTO DBX 85 (of ander cijder… maakt voor kwaliteit niets uit) en bereid je voor op nog veeeeeel meer kokkers die het met me eens zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

helemaal met Affie eens!! heb twee keer een philips gehad, en die zijn dus kapot!! nu alecto en ben super tevreden… direct bereik… super :thumbup:

alecto dbx 88 !

alecto DBX-85 hebben we nu al ruim 4 jaar en heel tevreden van. :thumbup:

Sinds 2 jaar ook een super Nova en ook wel tevreden van maar minder dan van de alecto.

alecto dbx 88 :thumbup:

@victoria wrote:

alecto dbx 88 :thumbup:




idem…

Ik zoek er nu nog 1 … of koop de 85 erbij :thumbup: :wink:

Jammer genoeg hebben dat soort babyfoons ( hoewel ik er wel helemaal mee eens ben dat ze het beste zijn) maar 300 meter bereik en je schreef dat h=je en wil met veel bereik.

Ze hebben van Alecto ook een kruising tussen een babyfoon en een walky talky. Die heeft 3 km bereik. Je kan even neuzen bij de babyfoonshop op internet. Die is over het algemeen ook het goedkoopst.

@Affie wrote:

ALECTO DBX 85:




Ja deze heb ik ook alleen van merkje prenatal. Super fijn ding! :thumbup:

Alecto DBX 88 :thumbup: :thumbup:

Volgens mij moet ik me eens gaan verdiepen in de Alecto babyfoons. De afstand van 300 meter, is dat ook echt 300 meten of wijkt dat nog wel eens af dat dat minder is…?



In denk dat we met 300 meter ook wel ver komen namelijk, echte kilometers hoeven zeker niet…! Ik dacht alleen dat de babyfoons maar 50 meter ofzo hadden en dat zou echt te weinig zijn :oops: Het zou om een in principe open vlakte gaan, dus geen opstakels ofzo. En thuis, tja, dat gaan we hoe dan ook wel redden :wink:

Wij hebben ook twee Alecto’s. De 88 en de 85. Superdingen!! We hadden de 88 dit weekend mee naar Landal en daar hebben wij 's avonds ook bij een ander huisje gezeten (twee huisjes verder) en de babyfoon meegenomen. Werkte heel goed. En we zaten in een bos, dus wel obstakels :wink:. Maar gewoon bereik :thumbup:.



Kijk anders ook even bij vergelijk.nl of kieskeurig voor reviews :D. Mss staat daar ook wel iets over het bereik. De afstand die wij dit weekend hebben moeten overbruggen, was nl nog geen 300 meter, dus daar kan ik je niet al te veel over vertellen. Verder alleen in huis gebruikt of tot in de tuin van de buren.

alecto dbx 82

erug fijn bij ons haalt hij de overkant waar mijn schoonouders wonen die dus regelmatig oppassen via de babyfoon en dat is ruim 50 meter maar we hebben hem getest en hij komt veel verder.



3 km haalt hij zeker in open veld

@Elka wrote:

Jammer genoeg hebben dat soort babyfoons ( hoewel ik er wel helemaal mee eens ben dat ze het beste zijn) maar 300 meter bereik en je schreef dat h=je en wil met veel bereik.

Ze hebben van Alecto ook een kruising tussen een babyfoon en een walky talky. Die heeft 3 km bereik. Je kan even neuzen bij de babyfoonshop op internet. Die is over het algemeen ook het goedkoopst.




deze hebben wij

erg fijn ding

angelcare hier bevalt perfect en de batterij gaat enorm lang mee. :thumbup:

Wij hebben de goedkope versie, en minder uitgebreide Alecto (DBX-33)

150 m bereik.

De nieuwe versie van avant :thumbup:

we hebben de dx-88 gekocht en hij bevalt prima echter… de baterijen die erbij zitten zijn vrij snel op. Hebben jullie dit ook? hoe is dit op te lossen? doen we iets verkeerds?



groetjes,



Louise

Klopt, die batterijen zijn bagger.

Je kan gewoon zwaardere oplaadbare kopen en die erin doen. Dan is het probleem opgelost. (van die batterijen die in een camera kunnen bijvoorbeeld)