Goed merk koekenpannen

Mijn koekenpannen, wok en grilpan zijn aan vernieuwing toe.



Ik heb tefal koekenpannen en de rest is van BK (ook mijn kookpannen).



Ik ben een beetje aan het kijken op internet maar omdat ik eigenlijk veel moet vervangen schrik ik een beetje van de prijs.



Raden jullie mij aan gewoon verder te gaan met BK en Tefal of is er nog een goed alternatief?

ik raad gewoon de bk en tefal aan…

heb al vaker andere koekenpannen gekocht, maar dat is uiteindelijk toch 10 keer niets, dus hier altijd bk/tefal

Ik zweer bij de IKEA pannen!

Zolang je ze niet in de vaatwasser doet, blijven ze super. Maar ja, geen enkele anti-aanbakpan mag daarin…

ik ga voor tefal…



en idd voor de aanbiedingen gaan…

soms heb je ergens 2pannen voor een xbedrag…

tefal

Vorige week toevallig nog een nieuwe hapjes- en wokpan gekocht bij de Marskramer. Was in de aanbieding…maar kostte alsnog een vermogen.

Wel erg tevreden over.

Ikea en dan die wat zwaardere RVS koekenpan. Hij kost iets van 20 of 30 euro. We waren eerst wat huiverig, maar wij willen niet meer anders :thumbup:

Ik heb pannen van BK en vind die erg fijn, maar had een wok van Tefal en die was helemaal niks, en heb nu een wokpan van de AH en die doet het al 3 jaar prima :smiley:

Wij hebben een koekenpan van Herman den Blijker (bij de blokker gekocht), en die bevalt ook prima.

Verder BK :thumbup:

BK en Tefal :mrgreen:

Dank voor alle reacties.



Hebben mensen toevallig nog ervaring met Berndes pannen?



Ze zijn in de aanbieding bij de ah deze week…

Sola! Echt super!

ZE hebben een keramische laag aan de binnenkant van de pan, daardoor slijt het minder snel en kan de pan ook heter worden!

Ook hier Tefal en BK!

Hier ook Tefal anti-aanbak en van kookpannen BK :slight_smile: Blijkbaar een goede combi als zoveel mensen het zo doen.

Ik heb een fijne set van Jamie Olliver, nadeel is wel dat ie erg zwaar is. Ik gebruik eigenlijk vaak niet eens olie of boter erin.



Groetjes, Petri

Wij hebbene altijd tefal eigenlijk… voldoen best, maar op een gegeven moment moeten ze gewoon vervangen worden door veelvoudig gebruik.

Ik heb zelf veel dure pannen. Wanneer je goedkopere wil, dan voldoen die van de Hema ook prima :thumbup:

@wisje wrote:

Ik zweer bij de IKEA pannen!

Zolang je ze niet in de vaatwasser doet, blijven ze super. Maar ja, geen enkele anti-aanbakpan mag daarin…




niet?



daarom doe ik wrs niet zo lang dan met mijn koekenpannen?



ik heb ook bk voor de gewone kook (zijn al ruim 10 jr oud) en tefal koekenpannen hapjes pan en wok, die worden geregeld vervangen, denk wel bijna jaarlijks, of anderhalfjaar.

Dank dames,



Ik heb gisteren uiteindelijk 2 Bk koekenpannen, een BK wok en een BK grillpan gekocht…

ik ben wel benieuwd hoe die bevallen!

ik had ooit (langgggg geleden) een bk koekenpan en vond die dus niks, dus wellicht nu beter?

@annette77 wrote:

ik ben wel benieuwd hoe die bevallen!

ik had ooit (langgggg geleden) een bk koekenpan en vond die dus niks, dus wellicht nu beter?




Oeh…Ik hoop het…