Goed doel...

Weet niet helemaal waar ik het beste dit stukje neer kan zetten dus probeer het in de huiskamer om zoveel mogelijk reacties te krijgen:



Heb namelijk (mn zoontje is nog niet eens 2 jaar) al over de 50 knuffelbeesten verzamelt in huis, en ik wil er vanaf :lol: Maar ik ga ze natuurlijk niet weggooien. De meeste beren en knuffels etc, heb ik direct nadat we ze gekregen hebben, in een doos gepropt en zijn dus ongebruikt. Heb al een beetje op internet zitten surfen wie ik hier nou blij mee kan maken, maar veel ‘goede doelen’ nemen geen knuffelbeesten aan zucht.



Is er hier iemand die weet wie ik er wél heel erg blij mee kan maken?



:pray:

volgens mij was hier pas nog een topic over, als ik het goed herriner :think:





gr mel

Tja ik werd via mijn werk (marketing & sponsoring) wel eens gebeld door de ambulance broeders, die zochten dan kleine cadeautjes om kindjes te troosten. Misschien kun je die er blij mee maken.



Of anders naar Polen ofzoiets? Ik heb hier zelf ook mega veel knuffels liggen, je brengt me wel op een idee :thumbup:

Melanie weet je soms nog onder wel ding dat topic terug te vinden is of niet?



Lenny, we zijn het speelgoed aan het uitmesten omdat we zó veel hebben en danté echt bijna nergens interesse voor heeft! Ik zal es informeren bij het ziekenhuis hier, daar kom ik toch haast wekelijks :lol: :wink:

ben aan het zoeken voor je :lol:

Idd ziekenhuizen heb ik weleens gehoord. Misschien chreches?? Of peuterspeelzalen??

Er zijn ook wel organisaties die knuffels e.d. meenemen naar weeshuizen in het buitenland. Laatst nog iets over gelezen, maar ik kan me zo snel niet herinneren welke organisatie of stichting dat was. Zal eens even diep nadenken :think: .

Hier is de link waarin al eerder over het geven van knuffels aan goede doelen werd gesproken:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45083&highlight=

ha, ja dat is hij, zat te turen en kon hem niet vinden :oops:





succes :thumbup:



gr mel

Speelgoed en knuffels die wij over hebben brengen we vaak naar het kinderziekenhuis. Dus ziekenhuizen zijn er volgens mij altijd wel blij mee… :think:

Hierzoooo…



http://www.knuffels4kids.org

:thumbup: bedankt voor de tips en links!