Goed alternatief Kids sleep wekker

Ik ben op zoek naar een goed alternatief voor de kids sleep wekker, want die vindt ik met bijna 50 euro een beetje te duur. 2e hands zijn ze nauwelijks te krijgen of direct besproken, logisch :wink:



We gebruiken nu een lamp die op een tijdwekker aan gaat, maar nadeel is dat als hij wel een keer langer slaapt, wakker wordt van het lampje en mopperig is het eerste uur erna. We willen nu ook iets bij onze 2e hangen en tja ee gewone klok werkt dan nog niet, bij Bas ook nog net niet.



Er zijn alternatieven geweest bij de kruidvat weet ik, maar die hebben ze in elk geval niet meer.

Die van ons (kruidvat) hebben we recent maar eens weggegooid. Hij was een keer gevallen (ruim een jaar geleden of misschien wel 2 jaar geleden :think: ) en de wijzers deden het niet meer. Batterij was al een tijd op. Ofterwijl hij stond alleen maar stof te vangen.



Voor Tejo heeft het een tijdje geholpen. We hebben nu een digitale clock (van ikea speciaal om bv aan de lackplank te hangen) De wekkerfunctie hiervan heb ik om een uur of 8 gezet. Tejo weet echter dat hij mag opstaan als hij een 7 ziet. Regelmatig om klokslag 7 uur roept hij dat de zon op is :inlove:



Siep leg ik gewoon weer terug en zeg ik dat het nog slaapjestijd is en hoelang het ongeveer nog duurd voordat we mogen opstaan.



Ik moet zeggen, hier werkt dat ook. Of soms net aan niet en dan is 5-10 minuten voor 7. :lol:



Succes met je zoektocht :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij hebben een nachtlampje op een tijdschakelijk aangesloten. Deze geven maar heel weinig licht. Maar wel genoeg dat ze het ziet als ze wakker wordt.

ik heb nog wel 2 van die apen van het kruidvat te koop voor iemand die er interesse in heeft.

Je hebt pb voor beide apen.

Wij hebben eerst de aap gehad maar die tikte en mijn zoontje vond het maar eng…

Nu al een tijdje de kids sleep ik ik vind hem echt die 50 euro waard.

Ik heb eventueel nog wel een kid sleep liggen. Wel zonder doos en volgens mij moet er één nieuw lampje in, maar verder is hij nog als nieuw.

Mag voor veel minder dan die 50 euro weg, dus als je geïnteresseerd bent… :wink: