Ik zoek een glijbaan van dik kunstof, dus niet een dun laagje plastic (S vind het erg leuk om te klimmen)
Heeft er iemand 1 over die ik mag/kan overnemen voor een leuke prijs?
weet niet waar je woont, maar wij hebben er een van s.moby.
staat ook op mp.
Knollie pb gestuurd, heeft ze hem net verkocht via MP, mooi voor knollie natuurlijk, maar sneller dan dit kon ik ook niet…
Dus ik zoek er nog steeds eentje!
zou eens op mp kijken… en dan little tikes…daar hebben wij m ook gekocht…
geloof €10,-
het is dat hij nu bij mijn so staat anders had je m zo over mogen nemen,
maar waar woon je?
Ik woon in Drenthe, maar mijn vader komt door bijna het hele land, dus afstand is geen probleem.
MP zoek ik ook, maar vind dat sommigen nog best veel vragen voor verkleurde niet mooi uitziende glijbanen.
En wilde idd niet meer dan 10 euro ervoor uitgeven
@mimi82 wrote:
Ik woon in Drenthe, maar mijn vader komt door bijna het hele land, dus afstand is geen probleem.
MP zoek ik ook, maar vind dat sommigen nog best veel vragen voor verkleurde niet mooi uitziende glijbanen.
En wilde idd niet meer dan 10 euro ervoor uitgeven
dan moet je heeel veel geluk hebben… wij hebben ook 1 variant groter, daar betaal je dus meteen 25 voor…
maar niet vergeten dat die glijbanen nieuw 120 kosten…
link verwijderd
gratis
Ja zag hem ook al
Ik wil die van ons weg gaan doen. Al vinden ze hem nu met dit weer wel erg leuk als ik hem in het badje zet
Het is deze:
Alleen dan niet meer nieuw
Ik moet nog even op mp kijken wat voor prijzen er ongeveer gevraagt worden (ik heb er nog niet eens een foto van gemaakt, zag nu dit berichtje toevallig). Ik zat zelf te denken aan €15-€20 te denken.
edit: er wordt nog best wat voor gevraagt zie ik. De goedkoopste die ik zo snel zie staan voor €20.
Voor €15 mag je de mijne hebben (behalve verkleurd, is hij nog wel in goede staat en naar mijn weten (zal dit dubbelchecken) nergens kapot of scheur (ze worden rustig nog verkocht met scheur, maar ik vind dat NOT DONE. er zal maar een nieuwsgierig velletje van een vingertje of dergelijks tussenkomen :naughty: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Vanmiddag een foto van het speeltoestel gemaakt.
Je hebt PB
deze mag je voor 10 euro overnemen als je wilt!
Caris, dank je wel voor je aanbod, maar deze glijbaan is niet van dat dikke plastic of niet? Gewoon hol? S is nogal wild dus wil graag een stevige
nee hol volgens mij …
Zoek je nog een glijbaan?
Ik heb een zeer stevige Smoby glijbaan 3 treden
inklapbaar en in hoogte verstelbaar
15,-