nog glee gekeken?
Ja ik! Eerste deel vond ik minder dan de vorige keren, maar onwijs gelachen om de competition “onder invloed”… vooral van de meiden :shock: ging me ff een tikkie te snel hahahaha
Ja ik, vind het leuk maar vind dit topic niet zo interessant… 8)
Weet iemand waar ik ze kan downloaden met nederlandse subs?
Graag in een pb voor het verwijderd wordt
Vanavond weer Glee!
heb geen nl. subs gevonden, zou mij benieuwen of die er ook wel zijn. Lijkt me niet namelijk.
In US aflevering 3 alweer. Leuk!
ik zag dat er vanavond, in tegenstelling tot eerdere uitzendavonden, nu maar 1 afelvering word uitgezonden. Jammer hoor
Maar neem het weer op , morgen na mijn werk lekker relaxed kijken.
bianca,
ze hebben de eerste 6 afleveringen dubbel gepland, dan kun je wat sneller in het verhaal komen.
Geloof dat dat gelukt is. Veel glee verslaafden
@Esther75 wrote:
Vanavond weer Glee!
heb geen nl. subs gevonden, zou mij benieuwen of die er ook wel zijn. Lijkt me niet namelijk.
In US aflevering 3 alweer. Leuk!
het gaat mij niet om nieuwe afleveringen,maar puur die nu al op tv geweest zijn.
Ben benieuwd geworden,maar heb hem dus niet gevolgt.
Kan je erin vallen of moet je het echt vanaf het begin volgen?
ow dank voor uitleg vandaar !
Nu ik zit idd helemala in het verhaal idd :inlove: :thumbup:
Maar vanavond komen er na de aflevering van Glee wel twee afleveringen van Modern Family :inlove: Dat is ook een leuke serie, zeker het proberen waard, in ieder geval!
@tamx wrote:
Maar vanavond komen er na de aflevering van Glee wel twee afleveringen van Modern Family :inlove: Dat is ook een leuke serie, zeker het proberen waard, in ieder geval!![]()
ja, die is ook leuk, heb ik al online gekeken. Is met Ed O neill (Al Bundy)
oow echt werkelijk slecht serie… ik vind er geen klap aan… man lief wel maar die neemt het maar lekker op… ik kijk liever desprate housewifes en daarna nieuwe serie eastwick (denk een opvolger van de film the witches of eastwick)
Nou ik vind m wel geweldig, ik heb vandaag 15 afleveringen gekeken :oops: tis echt verslavend omdat je gewoon wilt weten hoe bepaalde situaties en relaties gaan verlopen :lol: :lol:
nog 2 afleveringen te gaan en dan heb ik seizoen 1 gezien, ben nu afl 1 van seizoen 2 aan t downloaden.