glasvlies / glasweefsel behang

Aha, I see… :thumbup:

Hier overigens geen problemen met deuken/boren.

Wij hebben op alle kinderkamers glasvlies renovatiebehang… mooi strak en glad en we konden er zo overheen sausen… voor een nog gladder effect hebben we na 1 laag saus een schuurpapiertje over de naden gehaald en toen verder gesausd… super strak geworden hoor.

Zou het zo weer doen.

De ondergrond is echt niet overal even strak, maar dat zie je eigelijk alleen met strijklicht.

Dus valt mee.

Het was ook goed te lijmen vond ik, wel met z’n 2 en doen want het zijn veelal banen van 1 meter breed :thumbup:

Wij hebben het ook in de kinderkamers, en wat ik nog niet als tip voorbij zag komen, je hebt voorbehandelde en niet behandelde, de niet behandelde is goedkoper maar dan moet je er zo 3x over heen met verf om het dekkend te krijgen, de behandelde waren wij met een keer verfen klaar. Helaas is mijn fototoestel zoek( zal wel ergens in een verhuis doos ligggen…) Enne niet alleen handschoenen maar ook lange mouwen, anders heb je het alsnog op je armen zitten. Als je het op je armen hebt en je merkt dat het irriteerd, met warm water afspoelen/schoonmaken, anders gaan je porien dicht en heb je er meer last van…

succes ermee!

Ik heb mijn man en schoonvader nog nooit zo horen vloeken als na het behangen met glasvezel. Ze hadden even een plaspauze gehouden en daarna kregen ze beiden nogal last van plaatselijke irritaties :mrgreen:

@pipeloentje3 wrote:

Wij hebben het ook in de kinderkamers, en wat ik nog niet als tip voorbij zag komen, je hebt voorbehandelde en niet behandelde, de niet behandelde is goedkoper maar dan moet je er zo 3x over heen met verf om het dekkend te krijgen, de behandelde waren wij met een keer verfen klaar. Helaas is mijn fototoestel zoek( zal wel ergens in een verhuis doos ligggen…) Enne niet alleen handschoenen maar ook lange mouwen, anders heb je het alsnog op je armen zitten. Als je het op je armen hebt en je merkt dat het irriteerd, met warm water afspoelen/schoonmaken, anders gaan je porien dicht en heb je er meer last van…

succes ermee!
Dat wilde ik ook net zeggen. Naast de handschoenen ook lange mouwen.

Ik wist niet dat je ook voorbehandelde glasvlies had? Dan hebben wij die waarschijnlijk niet gehad :doh: We moesten er in de babykamer er id een aantal keren overheen sausen omdat de ondergrond grijs van het beton was met hier en daar witte vlekken (van het gaten vullen of gewoon verf, de grote gaten hebben we zelf gevuld, de hele kleintjes zitten er denk ik nog, maar zie je niets van)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@beebiebeer wrote:

Ik heb mijn man en schoonvader nog nooit zo horen vloeken als na het behangen met glasvezel. Ze hadden even een plaspauze gehouden en daarna kregen ze beiden nogal last van plaatselijke irritaties :mrgreen:

:lol:

Volgende keer maar even netjes de handen wassen VOOR het plassen als je aan het klussen bent in huis :wink: