NAPELS - De Italiaanse Giulia Elia (29) uit Napels mag zich de jongste oma van Europa noemen.
Giulia kreeg op haar vijftiende het meisje Anna. Deze dochter beviel onlangs op haar veertiende van baby Lucia.
De jonge oma was aanvankelijk niet zo blij met de zwangerschap van haar dochter. Nu de baby er is, probeert oma zoveel als mogelijk te helpen. “Ik weet zelf hoe zwaar het is om zo jong een kind te krijgen, dus ik had mijn eigen dochter een andere toekomst gewenst”, zegt ze tegen Bild.
Inmiddels is de vader van de kleine Lucia, een 18-jarige jongen, bij oma en vriendin ingetrokken om te helpen bij de verzorging van de baby.
:mrgreen: Das ook wat.
Vriendinnen worden voor het eerst moeder en zij word oma.
zo moeder zo dochter :mrgreen:
Dit verhaal heb ik ergens vorig jaar al gehoord
Moest er niet aan denken nu al oma te zijn
das erg jong zeg :shock:
moet er idd ook niet aan denken nu ongeveer al oma worden
heel bijzonder
Nu vind ik van mezelf dat ik een vrij jonge oma ben,
al ben ik er “al” 43 !
neen, op mijn 29ste oma… zou het niet leuk gevonden hebben…
liefs
Gerda
@charity wrote:
@Karin1981 wrote:zo moeder zo dochter :mrgreen:
Rare opmerking en nog vreemdere emoticon :roll:
huh? Moeder en dochter zijn toch gewoon alletwee heel jong bevallen, dat is toch gewoon ‘zo moeder, zo dochter’? Of mag je dat niet zeggen? En mag je er geen grapje over maken? :think:
Mijn oma was net 35 toen ze oma werd.
Mijn oma was net 15 toen zij moeder werd en mijn vader was 20 toen hij vader werd.
Sommige zijn er gewoon vroeg bij. Ik heb die traditie niet voortgezet. Ik ben pas moeder geworden op mijn 29ste.
Mijn moeder was 40. toen ze Oma werd,had zelf nog een kind van 6 ook…
Jong zat lijkt me zo…
Maar wel een grappig verhaal idd.
Wow, das wel erg vroeg :mrgreen: :mrgreen: , dat gaat mij niet lukken (gelukkig) ik word pas mama met mijn 24e :mrgreen:
:mrgreen: Ik vind het zeker wel een grappig verhaal…
moet er niet aan denken nu al oma te zijn… ik ben 31 en net mama
:thumbup: en daarmee heel gelukkig…
en inderdaad… ‘zo moeder zo dochter’ :thumbup: