Gisteren kloppend hartje vandaag krampen en bloedverlies

Hallo,



Gisteren zag ik een kloppend hartje en nu heb ik krampen met bloedverlies. Ben ongerust want had dit nog niet eerder bij mijn andere zws.

Ik weet dat de kans reeel is dat dit fout afloopt, maar wou het toch even kwijt :?

Even een dikke knuffel :hug: Krampen in combinatie met bloedverlies en je eigen gevoel is meestal niet een heel goed teken. Toch hoeft het niets te betekenen! Zijn genoeg vrouwen met bloedverlies tijdens de zwangerschap.



Ik duim voor je. :hug: :hug: :hug:

Dank je. Wordt afwachten tot volgende week vrijdag voor de echo. Het gekke is dat ik anderhalve week al het gevoel had dat er iets mis was omdat ik zo weinig kwaaltjes heb en om niet helemaal gek te worden mocht ik gisteren bij de gyne . Daar zag hij een mooi kloppend hartje dus ik was gerustgesteld en nu krijg ik dit :think:

Als je alle vrouwen vraagt die een mk door hebben gemaakt dan heeft het merendeel een voorgevoel gehad. Dan kijk ik ook even naar mezelf :wink:

Toch hoop ik dat het goed komt en verder niet door zet.



Zijn het niet je darmen die krampen tgv obstipatie? Daarbij is er ook zo een adertje geknapt.

Heb je een inwendige echo gehad? Misschien een adertje geraakt oid?

:hug:

Bij mijn zwangerschap had ik ook niet echt kwaaltjes, zoals misselijk zijn enz Dus dat wil niet altijd iets zeggen.



Inderdaad misschien een adertje gesprongen.

Er zijn ook Dames die 9 maanden bloedverlies hebben.



Sterkte, duimen draaien voor je :hug:

@Smurf78 wrote:

Als je alle vrouwen vraagt die een mk door hebben gemaakt dan heeft het merendeel een voorgevoel gehad. Dan kijk ik ook even naar mezelf :wink:

Toch hoop ik dat het goed komt en verder niet door zet.



Zijn het niet je darmen die krampen tgv obstipatie? Daarbij is er ook zo een adertje geknapt.




Geen obstipatie

@Alette wrote:

Heb je een inwendige echo gehad? Misschien een adertje geraakt oid?

:hug:




Yep inwendige gehad

Hoi meiden,

. Net een paar uur geslapen en nu geen bloed meer noch in mijn slip noch bij het afvegen. Komt het door de inwendige echo? Ik weet het niet. Het wordt afwachten wat er gebeurd de komende dagen.



Mijn gyne ga ik niet bellen want hij mag er wel even wegblijven daarbinnen :?

Gaat die ongerustheid dan niet overgaan? :think:

Had het mij wel even anders voorgesteld :?

Die onzekerheid kan ik me voorstellen… :hug: Sterkte



Maar idd het kan zo maar zijn dat het bloedverlies te maken heeft gehad met de inwendige echo.

En die krampen misschien wel normaal?



Ik had ook krampen in het begin (van die ongi krampen) en verder ook geen kwaaltjes.

Wat schrikken Ilse! Hoop maar dat het van de inwendige echo is, kan ik me best wel voorstellen hoor. En toch ook een goed teken dat je nu geen bloedverlies meer hebt, maar het zal vast nog even spannend blijven dan…

Oh meid, wat een onzekerheid!

Helaas ging het bij mij twee keer mis, ook buikkrampen en bloedverlies, maar toen had ik nog geen kloppend hartje gezien.



Bij mijn laatste zwangerschap heb ik van week 8 tot week 15 bloedverlies gehad. Soms zo fors, dat er ook stolsels mee kwamen. Veel echo’s gehad, maar onze lieve T.hijs was een heel sterk kindje en ligt nu als een wolk van een baby in de box.



Het kan alle kanten opgaan en het is echt afwachten. Misschien dat je de echo toch kan vervroegen naar begin volgende week?



:hug:

Hoi meiden.



Hetwas een bewogen dag vandaag. Het trekkerige zeurderige gevoel onderaan blijft, had ik voorheen niet zo lang dus is even aankijken water gebeuren gaat. Was nogal kattig naar de kinderen toe ook :?





Hopelijk is de pijn morgen weg. Baal er echt van.

Sorry voor het gezeur

Ik sluit me aan bij Pe en smurf…



Bij de zwangerschap van mijn dochter niets, die daartussen, kloppend hartje, maar t, gevoel dat ik niet blij mocht zijn en dat werd uiteindelijk wel waarheid, maar dat was iedere keer oud bloed…geen krampen ofzo, maar is toch een miskraam geworden…van deze die nog in mij zit ineens helder rood bloedverlies, wat er zo uitliep met druppels en hard achter elkaar ook, dacht ook toen dat het mis was, maar gelukkig deze kleine bleef zitten!!



T, kan twee kanten opgaan, en niemand kan je hierin gerust stellen… :hug: en zeuren doe je niet hoor, schrijf het maar gewoon van je af, er zijn er helaas hier genoeg die weten hoe je je nu voelt :hug:



Ik duim voor je :-*

Zo vervelend die onzekerheid, tja… enige die je uitsluitsel kan geven is dan toch de gyn. :?





Ik lees vooral veel reacties met dat je er inderdaad maar rekening mee moet houden ivm voorgevoel.



Ik heb bij de laatste twee zwangerschappen in het begin ook wat bloedverlies gehad, meer dan één keer en gepaard met krampen zo nu en dan. Beide zwangerschappen zijn goed gegaan.

Het waren hoogstwaarschijnlijk toch gewoon mijn darmen. Ik heb geen inwendige echo gehad, maar kan me voorstellen dat het daarvan kwam.



Vrouwelijk lichaam is nu eenmaal een ‘raar ding’ :smiley:

Lijkt totaal een eigen leven te hebben, ik hoop dat de symptomen snel weg trekken en je gewoon van je zwangerschap kunt genieten.

Dank voor de steun allemaal :-*

De krampjes zijn er nog in beperkte mate maar het bloedverlies is weg.

Ik hou me rustig en wacht tot volgende week vrijdag want als ik nu vroeger bij de gyne zou gaan en hij kijkt weer inwendig dan kan ik de dag erna misschien weer hetzelfde tegenkomen. :?



Het gaat idd een eigen leven leiden ( lijden) van genieten is er nog niet veel sprake geweest maar ik hoop dat dat snel verandert :wink:

Aangezien het bloedverlies weg is, ga ik dit topic sluiten. Dan kun je bij de februari-mama’s verder kletsen. Succes!