Gillen

Ryan vind het leuk om de hele dag op een zeer hoog volume “JAA!!!” te roepen. Quin kan hier niet tegen en zet het op een huilen.

Ryan heeft dat door, dus die wacht net zo lang tot Quin stil is om er vervolgens weer een “JAA!!!” doorheen te gooien.

Jullie snappen dat we hier lichtelijk geïrriteerd door raken 8)

Ryan is snugger genoeg (hij heet ook door dat zijn broer om hem moet huilen en zijn grote zus het grappig vind) maar luisteren ho maar…

We zeggen er wat van, maar dat wordt beantwoord met een …jawel…“JAA!!!”.

Voor straf in de gang zetten helpt heeeeeeel soms, maar meestal is hij het leed snel weer vergeten en gilt er weer vrolijk op los.

Ook afleiding werkt maar kortdurend.

Ik begin lichtelijk wanhopig te worden… Onze buren zijn al niet blij met de leefgeluiden die onze kinderen produceren, maar als straks alle ramen open gaan en ze horen de hele dag “JAA!!!” en “Weeh!” er achteraan, is het hek natuurlijk helemaal van de dam…

O, sorry, ik moet er een beetje om lachen… Zie het namelijk al helemaal voor me… :wink:

Tja, wat zal ik erop zeggen?

Hier ook een duo dat weet hoe ze elkaar moeten irriteren en daar ook gretig gebruik van maken.

Robin is vaak de klos want die eindigt op de gang. En Lucas, tja, als ik wist hoe ik die kon aanpakken… :think:

Nee zeggen, boos kijken of hem verplaatsen werkt tot nu toe nog het beste.

En ze uit elkaar halen, want hier steken ze de boel bewust aan.

Sterkte… :wink:

ik kan hier praten als brugman maar dat heeft geen zin.

hier word gestraft met wat ze graag willen.

ze maken de gewoonte om onder het eten te gaan gillen (elkaar aansteken) ik tel tot 3 en zeg daarbij dat ze geen toetje krijgen als er niet gestopt word(dat werkt).

wat dan ook nog helpt is tot 3 tellen en dan op de gang zetten zonder wat te zeggen en dan geen 3min maar lang genoeg om te weten dat er niet gegild moet worden(dat werkt ook want bij de eerste volgende 3 tellen zegt hij “niet gilluh he”).

levi heeft een volume waar je u tegen zegt dus snap wat je bedoelt :wink:

Redelijk hopeloos allemaal dus :mrgreen:

De mannen zijn ook eigenlijk nog te klein om er “wat als” tegenover te zetten. Ze zitten nog in de uitlach fase :wink:

ja dat is waar becca, heeft een achterstand toch zo ook weer een voordeel :mrgreen:

Zit hier ook met dezelfde problemen Becca :cry: huilen kan ik er wel van inmiddels gillen gillen en dan keihard Jaaaaaaa roepen continu en ook op een hoog volume proberen haar al zachtjes aan te leren maar dat werkt niet ze gaat alleen maar weer harder tot oorpijn aan toe van ons.

Mijn geduldheidsmeter is leeg :shock: zou hem graag willen vullen maar weet ook niet hoe. Ze lijkt ook erg ongevoelig voor straf gaat gewoon door met gillen met de strafstoel en lachen he…

Dingen afpakken doe ik niet of onthouden want dat is niet mijn ding. Ik geef haar wel straf bij het gillen waarschuw 1x niet luisteren dan zeg ik ook nu ga je op de starfstoel maar helaas werkt het niet echt dus was ook al op zoek naar een tip hier.

:hug: :hug: voor jou :hug: :hug: ik weet zo hoe het voelt… hier nog steeds geen oplossing ook… :cry:

@Becca wrote:

:hug: :hug: voor jou :hug: :hug: ik weet zo hoe het voelt… hier nog steeds geen oplossing ook… :cry:

Dankjewel dat is lief :wink: ook voor jou een dikke :hug: