gillen op het aankleedkussen

Sinds 2 weken begint R. echt te gillen en paniekerig te doen als we hem op het aankleedkussen leggen. Kennen jullie dit? En wat hebben jullie eraan gedaan? want op de grond leggen helpt niet. Dan draait hij namelijk alle kanten op.

Kan het misschien te maken hebben met ziekte en temperaturen? R. is namelijk 4 weken achter elkaar ziek geweest met koorts.

Misschien vind hij het eng? Grijpt hij naar je als je hem neer legt, of begint hij gewoon te schreeuwen?

:think:

Onze dochter deed ook zo moeilijk rond die leeftijd, alsof we haar wat aandeden :roll:

We zijn toen over gegaan naar zoveel mogelijk zittend doen wat zitend kan en dat vond ze best.

Ik vermoed dat het gewoon de leeftijd is.

Nou hier ook hoor Kiki! Echt boos en gelijk om willen draaien. Soms helpt het idd om eerst zittend wat te doen en neer te leggen maar soms helpt niks en tsja met een poepluier is dat niet zo handig :roll:

Hier wil M. me ook niet los laten, laatst trok ze zelfs heel hard aan mijn haren.

Misschien dat ze de link ook legt met een zetpilletje krijgen, als ze veel ziek is geweest? Maar hier ook gwoon van tijd tot tijd krijsen en dwars doen alsof ze vermoord wordt, gewoon een pittige dwarse meid soms :wink:

Hier geen van allen. Wel vindt ze tandenpoetsen echt een drama misschien dat ze die link legt? Maar ja die tanden moeten toch gepoetst worden? :oops:

Bedankt voor alle reacties. Helaas zit er nog geen verbetering in. Maar hij heeft sinds 27 dec 4 oorontstekingen (met koorts), het rota-virus en de waterpokken gehad.

Met de oorontstekingen kreeg hij telkens zetpillen en werd hij getemperatuurt. Maar zodra ik hem al staand op de commode zet begint hij al.

Dus zal het een mix zijn tussen ziekte en leeftijd?