Gillen en gooien.

Hoi meiden,

pffffffffffffff mijn geduldpotje is de laatse paar weken erg snel gevuld, en met de aankomende veranderingen zal het ook wel te maken hebben.

maar ik wordt er onderhand knettergek van het gegil, gebler en gegooi met spullen als meneertje niet zijn zin krijgt.

Wat moet ik hier nu mee, negeren werkt niet en er tegenin gaan al helemaal niet natuurlijk.

In ieder geval wordt het er niet gezelliger op, Yari krijgt op deze manier veels te veel zijn zin, waar ik eigenlijk heel erg op tegen ben.

Maar om er maar vanaf te zijn geef ik maar toe (erg he :oops: )

Dat is voor Sharon natuurlijk ook helemaal niet leuk want zij ziet hem dingen doen die zij weer niet mag.

Heeft iemand wat tips voor me, ik ben namelijk erg bang dat als de baby over een paar weken geboren wordt het allemaal alleen maar erger gaat worden, of ben ik nu aan het doemdenken.

:-* Wendy

mijn jongste deed dit ook.

als ik hem vroeg om het op te pakken ging hij gillen en vertikte het.

paar minutjes in de kinderstoel en hij pakte het wel op. deed hij dat niet weer terug tot hij het wel wilde oppakken. en nu pakt hij het op als ik het vraag als hij weer ergens mee heeft gegooid.

zodra hij gilt gaat hij in zijn stoel. en echt waar het is stukken minder gewoorden.

mijn jongste heeft een achterstand en dacht ach hij begrijpt het niet, ik ben er achter gekomen dat hij meer begrijpt dan ik denk :wink: .

Hier nog zo’n kleine driftkikker!

Misschien moeten we dit ook es proberen, wat monique schrijft.

het is nog niet zo’n probleem omdat hij ons enige kindje is en ik de afgelopen tijd veel thuis ben. Dus gelegenheid tot bijtanken heb ik wel. Maar dat enorme gekrijs als ie iets wil wat niet mag of wat nu even niet uitkomt, is wel frustrerend.

Zou 't ook werken om 'n stoeltje of hoek te bedenken als “straf”. Onze kinderstoel is niet zo makkelijk om 'm even vlug in te zetten, maar daar kan ie dan niet uit en van 'n stoeltje kan ie wel zelf af. :think: