gigantische koppijn einde zwangerschap?

Hallo allemaal,

ik ben nu bijna 37 weken zwanger en eigenlijk heb ik mijn hele zwangerschap geen tot weinig hoofdpijn gehad. Nu heb ik al bijna 48 uur een bonkende koppijn en last van een stramme nek.

Voor zover ik me kan herinneren had ik hier bij mijn eerste zwangerschap geen last van.

Mijn handen en voeten zijn wel opgezwollen van het vocht, sinds een weekje. Maar ik heb een professionele bloeddrukmeter thuis (mijn zus heeft hypertensie dus vandaar) en mijn bloeddruk is op zich prima, 113 om 71 en 120 om 75 de laatste twee keer.

Herkent iemand dit?

Paracetamol helpt echt niet, ik word gek van die koppijn maar moet donderdag pas naar de vk voor controle en wil niet gelijk alle alarmbellen laten rinkelen.

ik zou ff bellen naar je vk hoor

ff bloeddruk laten meten enzo

Ik zie nu dat ik dit helemaal verkeerd heb neergezet, excuses, zal de moddies een pb’tje sturen.

had m al voor je verplaatst :wink:

Overigens zou ik als ik jou was toch even bellen met de vk. Donderdag is nog heel ver weg hoor.

Ik zou meteen bellen hoor.

Zon aanhoudende hoofdpijn lijkt me niet oke.<br /> Zou toch je bloeddruk even laten checken meid. Zon thuis bloeddruk meter kan je ook niet alles van op aan vind ik persoonlijk,die kan ook kuren krijgen en dan niet meer nauwkeurig meten.

DUs gewoon bellen meid! Het gaat wel om Jou en Jou kindje!

Ik zou willen weten wat het was.

laten ze maar wat onderzoeken doen!

Even bloeddruk laten meten lijkt me op z’n plaats hoor, daar zullen ze je ook meteen voor laten komen als je dit vertelt.

Goed op jezelf (en je beebje!) passen! :hug:

Ik ben na jullie reacties maar even gaan bellen met de vk en moest gelijk komen. Ik werd toch een beetje ongerust :shock: .

M’n bloeddruk was de laatste keer 98/48 en nu was hij 123/70, dus toch wel wat hoger. Er zaten gelukkig geen eiwitten in m’n urine maar ik moest toch even door naar de gynaecoloog. Daar hebben ze me aan het CTG gelegd en dat zag er rustig uit. Voor de zekerheid is er nog bloed geprikt en daar krijg ik morgen bij mijn eigen gyn de uitslag van. Maar ze verwachtten dat er niks aan de hand is en dat de koppijn van het feit komt dat ik gewoon een hogere bloeddruk heb.

Morgen hoor ik misschien ook wanneer ik ingeleid kan worden (vanwege een andere reden overigens) dus hopelijk weet ik dan meer.

Lenny de hoofdpijn in combinatie met een stramme nek lijkt mij niet t ekomen van een verhoogde bloeddruk, maar eerder van verkrampte spieren ter hoogte van je schouders en nek. Misschien kan J. je vanavond lekker masseren of iets warms erop houden wil ook wel wonderen doen! Succes morgen! :-*

Kan het zijn dat je onbewust toch ook gespannen bent voor de komende inleiding?? Hoofdpijn hangt ook vaak samen met vocht tekort, het zit nu bv in je benen etc ipv dat het door je eigen ‘systeem’ gaat. Dus wel proberen goed te blijven drinken (of waterijsjes :angel: ) etc.

Hopelijk krijg je snel een datum!! Succes alvast en een heel goeie bevalling! :thumbup:

Goed dat je even gebeld hebt!!!

Gelukkig lijkt alles in orde.

Goed dat je hebt gebeld en dat je meteen even langs kon gaan!

Is ook allemaal spannend en daar kan je idd best hoofdpijn van hebben…

Hoop dat je lekker hebt geslapen vannacht!

Hallo allemaal,

ik wilde jullie toch even laten weten dat alle uitslagen goed waren. Dus in die zin hoef ik me niet ongerust te maken. Gelukkig maar. Het kindje bewoog ook goed en de koppijn is nu wel afgezakt. Dus we gaan vrolijk verder tot het einde…

Succes met de laatste loodjes meid!

En drink genoeg deze dagen,helpt je lijf echt een handje met afvoeren van alle afvalstoffen!

:hug:

Nou ik had dus gisteren erg veel gedronken, dat heb ik vannacht geweten :roll: :mrgreen: heb de halve nacht op de wc doorgebracht, steeds van die mini-plasjes. Maar goed de boel spoelt dan wel goed door :mrgreen: .

Fijn dat je hoofdpijn nu minder is en dat de uitslagen allemaal oke waren,

Een hele geruststelling weer :thumbup:

Succes met je laatste loodjes

Hoe gaat het nu?

Bedankt voor het vragen! De koppijn is helemaal over hoor! Ik denk dat het te maken heeft gehad met het warme weer en plotseling veel vocht vasthouden.In ieder geval heb ik flink wat keren op de wc gezeten 's nachts en nu heb ik gelukkig geen koppijn meer klop klop