gif avator

hoi ik heb een gif avtoer gemaakt en nu kan ik die niet plaatsen omdat die nog te groot is ik heb echt met pijn en moeite deze voor elkaar gekregen hahaha

wie kan mij helpen om hem als avatar te kunnen plaatsen bij mijn naam ??? of hoe ik dat moet doen



ik heb als programma ulead gif animator gebruikt :slight_smile:



gr natas en al vast bedankt

Hey Natas, ik heb hem even aangepast voor je :wink: (ik heb geen ulead gif animator, dus kon je ook niet uitleggen hoe je het moest doen)

Als het goed is zou hij nu wel als avatar moeten kunnen.

Ik heb hem gelijk iets langzamer gezet, want volgens mij ging hij wel erg snel :wink: :lol:

ik heb hem in je profiel gezet.



sla het gifje ook zelf even op je pc op, dan weet je zeker dat je hem niet kwijt raakt :slight_smile:

ow dames heel erg bedankt duizend kussjes hahahaha hoe hebben jullie dit nu gedaan dan ??? nogmaals heel erg bedankt xxxxxxxxx natas

Graag gedaan :wink:



Ik heb met animation shop (het programma dat ik voor zulke dingen gebruik) je afbeeldingen wat kleiner gemaakt. De breedte was 520 pixels. Behalve de fotootjes zelf, had je ook nog een heel leeg stuk in je afbeelding staan en daardoor was hij dus veel te breed was voor een avatar. Ik heb dus eerst dat overbodige struk weggeknipt en daarna je fotootjes naar het goede formaat (max. 96 pixels) gewijzigd. Nog even de tijd voor elk fotootje veranderd, en klaar :mrgreen:

Ik heb ook een gifavatar gemaakt maar de foto’s worden er helaas onscherp van,… kan dit opgelost worden of niet?



Ik stuur even de .jpg op en .gif op als dat goed is, als je de grote foto’s nodig hebt dan zeg je dat maar…

Volgens mij is deze ietsje beter :wink:

Je ziet nog wel iets kwaliteitsverlies vergeleken met de foto zelf, maar dat heb je altijd als je er een bewegende van maakt.

Je bent er echt een kei in! :thumbup:

Hartelijk bedankt! :inlove: :-*

Graag gedaan :wink:

Ik heb er hier nog één die zelfs nog ietsje beter is :wink:

Héééél erg bedankt, mooi hoor! :wink:

Ik heb hier ééntje gemaakt voor een vriendin van me, zou jij hem scherp willen maken? :oops:

Dit is echt de laatste!



:-*

Oh ja, hier de gewone foto’s, ik weet niet of je ze nodig hebt:

En de laatste:

Tuurlijk wil ik dat :wink:

Komt tie.

Hij is nog niet helmaal zoals ik hem zou willen hebben, maar nog beter krijg ik hem op het moment niet.

HARSTIKKE BEDANKT :mrgreen:



Deze was voor mij erg lief dat je hem goed hebt gemaakt :-*



Liefs Diana mama van prinsje Jason :**: ,bengel Justin en muisje Jowena.

Heel erg bedankt Antoinet! :inlove:

Zoals je ziet is Diana er ook erg blij mee! :thumbup: :-* :-*

Graag gedaan, meiden :wink:

Ik ben blij dat ik jullie zo blij heb kunnen maken :mrgreen: