ghost whisperer

wie zit er nu ook te huilen bij deze aflevering… Mens… Jim mag helemaal niet dood zijn… arme melinda… Ik zit echt met tranen in mijn ogen!!!

oh ik!!! Naja niet huilen maar vind het zo erg!!

Hoe kan dit nou, Jim hoort erbij!! :twisted: :frowning:



Maar hoe issie doodgegaan? Neergeschoten neem ik aan? Het hele beginstuk heb ik gemist.

En vorige week eindigde dat zij zwanger was?

snap het dus niet meer, lijkt of er een aflevering ertussen mist.

was vorige week 2 afleveringen achter elkaar in de laatste bleek dat zij zwanger kon raken met behulp van medicijnen maar voordat het zover was werd jim neergeschoten per ongeluk door een agent

O nee he, ik heb het eerste stuk al gemist vanavond, wilde net het tweede gaan kijken, vorige week liep mijn kijken ook al in de soep. Heb aardig wat gemist geloof ik…

Zo te zien zijn het nu ook 2 afleveringen na elkaar!



Betekent dat ik er vorige week 2 gemist heb :frowning:



Vreselijk dat Jim dood is… :frowning:

@summerlove wrote:

was vorige week 2 afleveringen achter elkaar in de laatste bleek dat zij zwanger kon raken met behulp van medicijnen maar voordat het zover was werd jim neergeschoten per ongeluk door een agent


Hmzzz, ik dacht dat ik vorige week als laatste had gezien dat zij bijna flauwviel en dat jim aan haar vroeg: kun je zwanger zijn? en zij ja antwoorde en toen was het het einde.



Oh mijn geheugen is ook niet alles :lol:



Maar oh ik vind het zo’n vervelende aflevering!! Hij kan gewoon niet dood zijn! (hoezo in de ontkenningsfase :eh: )

nee dan het wordt nog erger… jim zijn ziel in een andermans lichaam die nu ff 800 mijl verder op wordt gevoerd… De persoon waar hij inzit weet niet dat hij ‘jim’ is… dus ze is hem zometeen ook nog eens echt kwijt ook…



sjonge… heftig dit hoor

ik hoop echt dat dit alles een droom blijkt aan het einde :eh: :think:

Ik vind ghost wispered niets zonder jim.



Ik weet het alweer: wij hebben vorige week borstvoeding tot je 7de gekeken ipv de 2de aflevering van ghost wispered. DOM DOM DOM!!! We hebben nu niet gezien hoe jin meer werd geschoten :frowning: Ohhh anders kijken we altijd :wall: Kreeg een halve hartverzakking toen ik jim door die deur naar de pier zag lopen.

ik ook :frowning:



maar jim doet nog mee :dance: wel op een andere manier maar toch :inlove:

Ja, ik snapte er ook niks meer van, maar heb idd ook een gedeelte van die ‘bv tot je 7e’ gekeken! En het begin gemist vandaag…

Oowww ik zat ook met tranen :shifty:

Ghost wisperer is niks zonder JIM!!



Maar ik zei al tegen mijn man dat hij in een andere lichaam zou klimmen… Maar jeetje nu gaan ze volgens mij opnieuw verliefd worden :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Jammer volgende week gewoon weer 1 aflevering :snooty:

dat ga je menen??? even snel met dubbele afleveringen het nieuwe seizoen erdoor jagen en dan weer herhalingen??? :shock:

ja volgende week is om half 9 ( als het goed is ) medium weer terug. Dat keken wij ook altijd, maar GW vind ik toch leuker om naar te kijken!

je kunt het ook altijd onlline gaan kijken,als je niet kunt wachten zoals ik :mrgreen:



Ik ben al bij aflevering 15 ofzo van het nieuwe seizoen.

Ja volgende week is medium weer terug :dance: Daar ben ik ook erg blij mee.

Maar had liever gezien: 2 afleveringen gw en dan 1 aflevering medium en dan super naterul compleet van de buis afhalen :wink: :mrgreen:

@esmie wrote:

je kunt het ook altijd onlline gaan kijken,als je niet kunt wachten zoals ik :mrgreen:



Ik ben al bij aflevering 15 ofzo van het nieuwe seizoen.




Waar kijk je dat dan??? (ikke ben ook nieuwsgierig!!)

In Amerika is afgelopen vrijdag inderdaad nr 15 uitgekomen van het nieuwe seizoen…

Ik lees hier dat medium terugkomt :dance: Was ik eerst altijd meer fan van dan van GW maar kijk hier onderhand nu elke week naar. Tja en dat van die geest in een ander lichaam en dan weer verliefd worden gaat me wel iets te ver hoor.



Hoop wel dat medium nieuwe afleveringen zijn en niet weer overnieuw met oud - volgens mij waren ze met nieuwe afleveringen begonnen en ineens na een paar van de buis :evil:

Ik vind het jammer dat Jim dood is… Maar nu in dat nieuwe lichaam… :think: hadden ze hem net zo goed niet dood hoeven laten gaan…

Vraag me alleen af …

Of dit dode mensen ook echt bij mensen die net dood zijn kan gebeuren.



:think:



Ik geloof dat er iets is na de dood … ik geloof in geesten etc.

Maar dit, ik weet het niet :roll: