ghggrrrr

zucht… ik ben de hele dag al enorm moe, en was van plan om vroeg naar bed te gaan.

maar omdat we mijn ouders nog een fotoboek willen geven (en dat eigenlijk nog voor moederdag was) had ik maar besloten dat ik daar nog een paar pagina’s van zou doen voordat ik ging slapen. Ongemerkt ben ik daar 1,5 uur me bezig geweest, wil ik net ermee stoppen en alles opslaan, geeft hij aan dat ik me opnieuw moet inloggen en is dus al het werk voor niets geweest, want eenmaal ingelogd was mijn werk niet opgeslagen.

zucht… had ik dus net zo goed vroeg naar bed kunnen gaan!

moest even mijn frustratie kwijt hoor, voor het feit dat ik nu dus weer opnieuw mag beginnen.

(en er zaten inclusief 2 gedichtjes bij vermeld die ik net even uit mijn duim gezogen had en ik was eigenlijk gewoon erg trots op het resultaat tot nu toe. :cry: )

oooh… wat balen zeg!! Hopelijk lukt het je de gedichtjes ook nog een beetjte terug te halen!

Ohhh dat is erg! Heb ik een paar keer gehad bij kruidvat, was zo kwaad dat ik alles afgesloten heb en heb er nooit meer wat besteld. Grr :wall:

Succes met opnieuw beginnen en ik hoop dat je de gedichtjes nog kunt herinneren.

die gedichtjes herinner ik me niet meer helaas. Maar goed, wie weet wordt ie nu alleen maar beter. Daar gaan we maar vanuit.

:hug: dit zijn echt van die baalmomenten…