GGGGGRRRRR anna is een meisje

Als ik anna niets roze aantrek, dan ziet iedereen haar voor een jongetje aan, oke, dat kan (al denk ik dat een meisje ook in blauw een meisje is) maar zelfs als ze compleet in roze is gehuld, inclusief rokje met malliot hoor ik nog altijd de vraag “het is zeker een jongetje, of niet?”

NEE, ze is een meisje!!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=35859

Mooie foto’s. Maar het komt denk ik door het korte haar. Niets van aantrekken. Mooie meid heb je…

Haar korte haar zal er zeker mee te maken hebben, maar dat veranderd vanzelf :wink:

Wat een schatje zeg! Pfff sommige mensen zien alles voor een jongetje aan. :roll:

Nou ik zie toch volgen smij echt een meissies koppie :stuck_out_tongue:

Komt idd. door het korte (bijna geen…) haar, hier net zulke frustraties terwijl ook Nancy net als Anna een echt meidenkoppie heeft.

Hier dezelfde ervaring hoor. Ik had laatst “zuurstok-Minke” in de wagen zitten en toen was er nog iemand die haar een schattig ventje vond :wall:

Herkenbaar hoor, ook al heb ik Serina een roze jasje aan en echte meisjes kleding zijn er toch nog mensen die vragen is het een meisje of jongen?

Kan me ook best voorstellen dat je af en toe denkt GRRRRRRRRRRR :wink:

Heb hier ook nog steeds last van. Alyssa s haar begint nu pas te groeien dus denk dat het ligt aan haar korte haar.

Hallo,

Hier ook hoor gggrrrrr, inderdaad roze kleertjes , rokjes maakt niet uit en dan zeggen “wat een leuk ventje” ooeeehhhh :wall:

Komt denk ik ook door haar korte haren. Heb soms een speltje of een inimienie staartje in boven haar hoofd en dan zien ze vaak wel dat het een meid is. Helaas trekt ze het eruit, vindt het niks :cry: of glijdt het eruit. (te kort en te dun)

mvG Rachie

Roze petje, mutsje of bandana op d’r hoofd… dat wil nog wel 's helpen bij dat soort hardleerse types die het echt niet snappen :wall: :mrgreen: . Tip van een moeder van 2 MEISJES :lol:.

Mensen kijken soms niet eens echt :wall: . Ze heeft zo duidelijk een heel lief meisjes gezichtje :inlove: Beetje jammer wel, die reacties dan. :roll:

Ik heb het ook wel eens gehad: mijn zoontje Kyan, haar stoer in de gel met een kuif, stoere blauw-groene kleding aan en dan de vraag “is het een meisje?” :wall: Terwijl het toch echt overduidelijk een jongetje is, geen twijfel over mogelijk. Al zou ik hem roze aantrekken :wall:

Ach, op die leeftijd is het verschil vaak nog zo moeilijk te zien. Maar met een rokje aan vind ik het wel heel maf dat mensen denken dat ze een jongetje is… :think: