Gezonde traktatie afscheid psz?

Hoi,

Wie weet er een leuke gezonde traktatie voor onze jongen die binnenkort 4 wordt en dan afscheid neemt op de creche en de peuterspeelzaal?

Ik zou het leuk vinden als het een beetje met afscheid, uitzwaaien, bedankt voor het spelen oid te maken had en dat het net al te veel werk is, heb er >30 nodig denk ik en ben absoluut geen knutselaar :wink:

Wat vinden jullie leuke dingen?

THANX!!!

LaBruja

Zoiets?

[Edit beheer: link verwijderd]

kijk eens op gezondtrakteren.nl

staan enorm veel leuke gezonde dingen op.

‘Ik peer hem’ :wink: en dan iets leuks maken van een peer :smiley:

Ik had voor Lars:

appeltjes met een lange spek erop vastgemaakt (met een sateprikker). Was net een worm uit een appel.

Was voor zijn verjaardag.

Leuke ideeën! Die peer haha, staat genomineerd!

Nog meer leuke dingen?

Groetjes,

LaBruja

Een kartonnen handje van je zoon met daarop iets als zwaai zwaai, ik ga naar school… en dan een satestokje met fruit? druifje, aardbei, stukje appel (snijden en dan even met wat citroen besprenkelen of grotere stukjes appel even poffen in de magnetron) plakje banaan eraan evt onderop een stukje kaas… of druif-kaas-aardbei-druif-kaas…

Of met een vormpje iets uitsteken uit eierkoek of ontbijtkoek en dan het handje erop prikken.

Wij hebben ooit op de creche een klein schepje (voor in de zandbak) gekregen met de tekst erop “ik wil niet opscheppen, maar ik ga naar school” Er was geloof ik een klein ontbijtkoekje aan de steel vast gemaakt.

Het begin van de zomer is natuurlijk wel het goede jaargetijde voor zo’n traktatie.

Succes!

Jesse heeft destijds knijpfruitjes getrakteerd met daarop de tekst; Ik knijp er tussenuit, want ik ga naar de basisschool!

Ook leuk, zeg!!!

Groetjes,

LaBruja

hier ook een keer gezien met een stuiterbal

en dan de tekst “ik stuiter door naar school!!”

Oh die is ook leuk, zeg!!!

Hmmmm maar stuiterballen voor kindjes van net twee, vinden jullie dat ok?

Groetjes,

LaBruja

@LaBruja wrote:

Oh die is ook leuk, zeg!!!

Hmmmm maar stuiterballen voor kindjes van net twee, vinden jullie dat ok?

Groetjes,

LaBruja

Ja waarom niet. Al zou ik dan niet gaan voor hele kleine stuiterballen.

gewoon lekker simpel, zeker voor kindjes van 2 !

Een sateprikker met fruit…

Die van het knijpfruit van ik ook wel leuk ! :thumbup:

Waarom moet er altijd een tekst bij?

Ouders gooien het toch weg,

en kindjes van 2 kunnen toch niet lezen :lol:

(maar leuk is het wel :angel: )

Ik heb juist heel veel van die kaartjes bewaard en dat vinden ze hier harstikke leuk om in te bladeren! Van het kdv tot nu; leuke verzameling hoor! (zeker als een een leuke tekst en/of fotootje op staat :wink: )

Ik had een afscheidskleurboekje gemaakt met op elke pagina een kleurplaatje wat iets zei over mijn kind, 8 kleurplaatjes op 1/4 formaat van A4 wat is dat??? En dan een pakje kleurtjes erbij. En in de groep aten ze dan cakefrietjes of komkommer-kaas-druif spiesje.

Werd enorm leuk gevonden…

@Gab wrote:

gewoon lekker simpel, zeker voor kindjes van 2 !

Een sateprikker met fruit…

Die van het knijpfruit van ik ook wel leuk ! :thumbup:

Waarom moet er altijd een tekst bij?

Ouders gooien het toch weg,

en kindjes van 2 kunnen toch niet lezen :lol:

(maar leuk is het wel :angel: )

Sluit ikme bij aan. Ik vind een simpele traktatie echt het leukst!

Hoi,

dank voor jullie racties.

Ik wil er wel even een klein briefje bij om te bedanken voor het leuke spelen. Vind ik zelf ook altijd wel lief.

Maar verder simpel en niet te ongezond. Fruitspiezen heeft hij al een keer op getrakteerd, en ook op komkommerkrokodillen met spiezen, dus liever iets anders.

Hmmmmm. Misschien kopieer ik zijn handje, mag hij ze zelf verven oid, plak het op een rietje en plak er een doosje rozijntjes achterop…

Nog wat anders, wat is leuk voor de juf? Liefst iets zelfgemaakt, maar wat? Kun je met acrylverf op een glazen potje verven? Dan kan ik daar iets liefs in stoppen…

Thanx!

LaBruja

Als mama van een peuter vind ik het altijd wel handig om te lezen wie er naar school gaat :wink: zodat ik ook weet waarom ik bepaalde namen niet meer hoor of als Marijne vraagt waar diegene gebleven is.

Acrylverf op een potje kan hoor!