gezond trakteren als je niets lust?

vorig jaar had mijn dochter plastic bekers ( bij action hadden ze goedkoop van die hardplastic bekers in felle kleuren) waar wij een smiley gezichtje op hadden getekend,…fruitslaatje erin…en van papier chinese hoedjes gemaakt…met wol maak je een vlechtje aan t hoedje en dat zet je OP t bekertje

ziet er heel grappig uit, ze hebben een gezonde tractatie EN iets om mee naar huis te nemen, nl de beker

Oh, dat is ook leuk! Die bekers met fruitsalade. Ga ik zeker onthouden!

Ach, weet je… wat je ook doet. Er is altijd wel iemand die er commentaar op heeft… het is of té dit of té dat… Ik volg tegenwoordig mijn (ons) eigen gevoel :wink:

Ik heb dit jaar een ‘taart’ gemaakt van pandancake, dus zonder melk (maar met cocosmelk, speciaal voor degene met lactose-intolerantie) Krijg je te horen dat ‘die cake wel stijf zal staan van de kleurstoffen’ :roll: (weten ze dus niet waar ze het over hebben, maar goed… ik slik het in en poep het uit 8) :stuck_out_tongue: :mrgreen: en smul van mijn overheerlijke pandanchiffonangelfoodcake :lol: :lol: :lol: )

Joost heeft dit jaar op stickertjes getracteerd, nou hadden we een enorm mazzeltje met hele goedkope leuke stickers bij de dirk ,

Misschien is zoiets te overwegen Wandel je de Z*****man of de w****a of zoiets binnen, misschien kom je wat tegen