Het gaat om twee groepen, dus 30 peuters…
Niet te moeilijk, liefst wat ik van te voren al klaar kan maken omdat het nog even spannend is of ik aankomende twee weken ga volhouden of volgende week al bij huis kom te zitten…
Wie heeft een leuk idee zonder chocola
Als de baby geboren is trakteer ik op slagroomsoesjes gedoopt in glazuur en roze muisjes :inlove:
wilde net slagroomsoesje zeggen…
maar cakejes versieren en dan in de vriezer?
Kunnen die dingen ook in de vriezer?? :drool:
En wat zou ik er dan op kunnen doen…? (ben echt toos inspiratieloos, of ik wil iets wat onmogelijk is… zou graag iets willen wat met baby’s te maken heeft…)
@Klaproos wrote:
Kunnen die dingen ook in de vriezer?? :drool:
En wat zou ik er dan op kunnen doen…? (ben echt toos inspiratieloos, of ik wil iets wat onmogelijk is… zou graag iets willen wat met baby’s te maken heeft…)
bv marsepein erop. of glazuur (witte, blauwe en rose)
cakejes met een prikkertje met vlaggetje (deze kun je zelf maken via computer) en dan een velletje met sticker (klein velletje)
ik heb ook nooit zoveel inspiratie… maar onze oudste kreeg dit op de psz.
waar woon jij? misschien dat ik kan proberen iets te maken…
vind bakken leuk, maar het opeten ervan… :roll: is niet voor voor het figuurtje…

lollyspeentjes??
Lollyspeentjes?? :mrgreen:
Vind je idee om er een vlaggetje in de te doen ook leuk, ik zou een vliegende ooievaar ofzo als sticker kunnen printen… :think:
Soepstengel (punt) in de boter dopen en dan in de muisjes steken, kan je sóchtend nog maken :mrgreen: (ik ben dan ook voor de makkelijke weg).
@alex wrote:
Soepstengel (punt) in de boter dopen en dan in de muisjes steken, kan je sóchtend nog maken :mrgreen: (ik ben dan ook voor de makkelijke weg).
maar dat is makkelijker als de baby geboren is…

zie party-gifts punt nl en de welk bekende www. ervoor
hier kun je zelf vanalles maken en printen.
evt. als je iets met een zakje (chips of snoep) dan kun je ook een dier maken en die op een wasknijper plakken (wij hadden een varken)
een peuterboek geven over zwanger zijn en geboren worden :think:
Hee Schoen, long time no see
Ja maar 30 boeken aanschaffen…
En ik vind muisjes ook voor na de geboorte… die traktatie is ook geen punt…
Zal eens op die site gaan kijken
Bijvoorbeeld een dropsleutel aan een dropveter (of aardbeiveter). En dan de sleutel als een speentje vouwen.
Thanks! Is ook een idee!
Heb in ieder geval al wel via party-gifts de labels ontworpen, foto van het wiegje erop en de tekst:
“Ik ga nu op de baby wachten! Tot snel! Knuffel van Juf Klaproos”
Het begin is er!
@Klaproos wrote:
Hee Schoen, long time no see
Ja maar 30 boeken aanschaffen…
Af en toe kom ik nog wel langs waaien.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar ik dacht een boek in het algemeen :think: :think: Niet voor ieder kindje apart te geven.
een klein geduldspelletje
0,15 ct bij lobbes
zou denk ik sowieso niks geven :oops: of alleen een boek met wat uitleg oid, waarom je tijdelijk even wt uit beeld bent. Vooral als je nog regelmatig aan komt waaien!
hallo,
Misschien ben je inmiddels al voorzien, maar ik heb het volgende gedaan op mijn werk, ben leidster op kdv.
een knijpfruitje (ik had wel van de lidl) en daaraan een ballon en een kaartje met de tekst: ik knijp er even tussenuit, ik ga met zwangerschapsverlof. Dit was om mee naar huis te nemen en voor op het moment zelf had ik cakejes.
Ook leuk zeg