Gezocht Thomas de Trein

Gezocht Thomas de Trein

Ik ben voor M opzoek naar van alles van thomas de trein… hij is er zo gek op

Wij hebben al een gedeelte take a long rails met treinen maar willen dit graag uitbreiden … (mag ook take a play)

maar andere thomas dingen ook altijd leuk

Over de prijs komen we vast wel samen uit

ik hoor graag van je

Wij zijn ook fan van Thomas, en hebben nu de megablocks variant! (ook bij de kruidvat te verkrijgen!), erg leuk vind ik het.

wij hebben mega bloks cars

:silenced: :silenced: ik vind het waardeloos :silenced: :silenced:

ik ben ook verwend met het dulpo wat we veel hebben

ik vind die megablocks ook echt niks hoor.

Maar passen die take along en take a play dan op elkaar of?

Hier ook pas wat van take along gekocht maar kan nog geen kleine baan maken (via MP gekocht) dus wil dit ook nog uitbreiden dus vandaar mijn vraag over die take a play.

ja past op elkaar

take along zijn zeg maar losse stukken baan en take a play kun je mee nemen en zit veel aan elkaar en kun je in elkaar vouwen zeg maar

en de treinen passen ook gewoon

ik vind ze op mp veelal ook duur hoor

bij sommige kan ik net zo goed nieuw kopen want dat is goedkoper

@ingemamavan2 wrote:

ja past op elkaar

take along zijn zeg maar losse stukken baan en take a play kun je mee nemen en zit veel aan elkaar en kun je in elkaar vouwen zeg maar

en de treinen passen ook gewoon

ik vind ze op mp veelal ook duur hoor

bij sommige kan ik net zo goed nieuw kopen want dat is goedkoper

ja ik moet er nog eens voor naar de winkel maar hij is pas jarig geweest dus voorlig geen cadeautjes meer straks weer met sint.

Bedank voor je uitleg trouwens haha

ik moest er ook eerst achter komen want ik snapte het ook niet… ben er wel voor naar 5 winkels geweest omdat ik online vond dat het wel en niet paste en bij de winkel wisten ze het ook niet tot dat ik een houten speelgoed winkel trof die het had staan aan elkaar

Hee Inge, dat is toevallig! Niels was superfan van Thomas de Trein, maar het laatste half jaar speelt hij er niet meer echt mee. We moeten over twee weken (tijdelijk, we gaan verbouwen) het huis uit, dus ik ben aan het opruimen geslagen dit weekend. Alle houten Thomas de Trein-spullen gaan naar de oppas (dat had ik al beloofd) maar ik heb ook nog een hele doos gevuld met veel take along spoorbanen, bruggen, seinen etc. Verder nog een paar treintjes, 3 originele dvd’s en 3 boekjes. Dan nog een aantal spulletjes van zijn kamer: 3 posters, 2 kleine schilderijtjes, 3 x soft wall decor (Thomas, Henry en Percy), een dekbedovertrek voor op een juniorbed, een prullenbak en een wekker ( die de ogen open doet als het opstaan-tijd is, erg leuk).

Alles samen kun je het voor 25 euro overnemen, als je wilt?

Groetjes, Susanne

ja is goed suuus

ik pb je even

iemand anders nog thomas spullen voor een leuk prijsje.

eigenlijk zoek ik alleen nog take along of take a play spullen de slaapkamner is wel weer genoeg in Thomas.

Ja ik zoek ook nog steeds spullen van thomas

anders had ik dat wel vermeld dat ik niks meer zocht

@ingemamavan2 wrote:

Ja ik zoek ook nog steeds spullen van thomas

anders had ik dat wel vermeld dat ik niks meer zocht

sorry ik dacht omdat je al pas een pakket had gekocht dat je uitgezocht was.

prima

Wij hebben deze set, maar willen over gaan op de Chuggingtontreinen.

Rails, modderpoel, wasstraat, verfstation, Thomas, Percy en James.

Ik heb geen idee wat het waard is, dus als je belangstelling hebt dan hoor ik het wel wat je er voor wilt geven.

Ik vroeg me af of er nog iemand interesse heeft in Thomas de Trein spullen.

Mijn zoon speelt er niet meer mee (is overgestapt op cars) en ik wil er graag iemand blij mee maken.

Wij hebben niet dat houten spul, maar die andere (is dat Take a Long? ).

Ik moet het nog uitzoeken, maar heb diverse treintjes, de mijn, de kermis, Brandon Docks, diverse losse huisjes.

Ik ga zodra ik een en ander heb uitgezocht een winkeltje openen, met foto’s.

Dus geef maar een gil.

Groetjes,

Linda

@mamavanThijs je hebt een PB :smiley:

Ik hou me ook aanbevolen. Wie heeft er nog iets van Thomas (take-along).

Ik hoor het graag.