Gezocht: tabak en rookartikelen e.d (voor spreekbeurt)

Hoi Allemaal :smiley:

Voor Sharon haar spreekbeurt zoeken we allerlei spulletjes omtrent roken.

We denken dan aan bijv:

Waterpijp, pijpen.

Lege sigarendoosjes, pakjes shag en sigareten.

Restjes tabak, pruimtabak, pijptabak en snuiftabak.

Informatie folders over roken

Boeken over tabak en/of roken

En waar we ook naar op zoek zijn maar niet kunnen vinden op het www is en niet roken contract voor alle kinderen in de klas.

Heb je nog iets in de la kast of op zolder liggen voor Sharon dan zou je d’r een heel groot plezier mee doen.

Weet je nog een goede site met info, mag je die hier ook wel even neerzetten, er zijn er zoveel dus teveel om allemaal te bezoeken.

alvast bedankt,

Groetjes Wendy en Sharon :smiley:

info en misschien ook wel een dergelijke niet roken contract zou je denk ik wel op de site van Stivoro kunnen vinden.

Contact kan je wellicht zelf maken, bijvoorbeeld op diplomamaker met het bekende www ervoor en nl. Er achter.

Verder zeg ik vanuit m’n juffenhart dat ze ook een hele goede spreekbeurt kan geven zonder alles zelf te verzamelen, bijvoorbeeld door foto’s in een powerpoint! Vind ik voor mijn groep 7/8-ers echt genoeg. Mocht ze weligers willen laten zien/ruiken/voelen dan is een sigaretje oid echt genoeg. Het gaat uiteindelijk om de presentatie en om de inhoud!

Wel leuk dat je haar helpt, dat is belangrijk! In welke groep zit ze? Succes!!

Marije,

stivoro hebben we inderdaad al gevonden.

Voor veel folders moet je betalen.

Dat gaan we dus niet doen, maar Sharon zou nog langs de bieb gaan en op school vragen.

Wicky,

Sharon is net 11 geworden en zit in groep 7.

De spreekbeurt moet zelfs in powerpoint gedaan worden.

gelukkig doet ze dat al sinds groep 5 zo, dus dat komt wel goed.

diplomamaker, goed idee!! :thumbup: Sharon moet nog wel even aan de juf vragen of ze het goed vind, maar mij leek het wel leuk.

Helpen doe ik eigenlijk altijd, en om eerlijk te zijn doe ik ook te veel hoor.

Sharon is een pientere meid, maar ze doet het allemaal niet uitzichzelf, ze moet echt achter de broek aangezeten worden.

We hebben nog tot 22 mei, tijd zat, maar die heeft ze ook wel nodig.

ik heb me echt voorgenomen om niet meer als gekke henkie er achter aan te blijven lopen.

Dan maar een keer een onvoldoende, misschien leert ze er wel wat van.

Maar iets zegt me, dat ik dat toch niet kan, want dat zeg ik iedere keer :oops: en uiteindelijk doe ik de helft van het werk in de laaste week. :roll:

is er iemand bij je in de buurt zwanger?

ik weet toen ik zwanger was mij gevraagd werd of ik rookte, ander kreeg ik een info pakket van stivoro mee…

misschien als je het bij het zkh vraag dat je wel een pakketje mag hebben…