Gezocht: Succesverhalen over een LEO Behandeling

Hallo, :slight_smile:



Ik ben nu aangemeld voor een leo-behandeling maar ik moet zeggen dat door alle tegenslagen de moed mij een beetje begint weg te zakken… :?



Daarom ben ik dus opzoek naar succesverhalen om dit weer een beetje optekrikken…



Groetjes Droopy

Helemaal niemand die een leo behandeling heeft ondergaan?

:? :think:

Hallo

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een LEO behandeling inhoudt.

Bij ons laat het zwanger worden van een 2e ook erg lang op zich wachten. We zijn al bijna 2 jaar “bezig”. Op dit moment heb ik een cyste die het hele hormoongebeuren tegenhoudt (ben 14 december 2006 voor het laatst ongi geweest).

Ik lees wel even mee hoe en wat…hopen voor jou in ieder geval dat je wat wijzer wordt.



Heel veel succes!

Hallo,



Ik heb 20 september een LEO behandeling gehad.

deze is me erg meegevallen. op 29 september zijn we namelijk getrouwd en ik heb behoorlijk mee kunnen feesten!



maar het belangrijkste mijn cyclus is nu beter onder controle!

eest reageerde ik erg fel op de clomid en de gonal en kreeg ik grote cystes. (de laatste is met de leo ook wegehaald.)

maar nu heb ik aan halve hoeveelheden medicatie voldoende.



Het enige waar ik last van had was mijn schouder maar als ik dan even plat ging liggen zakte het weer weg, dit kwam door het gas dat ze gebruiken om meer ruimte te krijgen in je buik.



Nou, veel Succes!

gr. Annerie

Waar kan ik meer info vinden over Leo behandeling?

Leo behandeling kun je vinden op de site van Freya.



Natas

Hallo,



Hier nog geen succes verhaal over een LEO, heb 7 december 2006 een behandeling gehad, viel me best wel mee. Was na 28 dagen heel hevig ongi, daarna een cyclus van 37 dagen en nu zit ik alweer op dag 33 en snap niets meer van mijn cyclus, ga 20 maart wer naar d egyn om te vragen of ik toch weer aan de clomid mag.



Al met al vond ik de operatie meevallen, ben 's morgend vroeg geopereerd en mocht 's middags weer naar huis, ik heb gelukkig geen last gehad van het gas in m’n buik, bij mij is tevens een eileider weggehaald omdat daar een vreemde cycste opzat.



Ik wens je heel veel succes en hoop dat jij sneller resultaat hebt.