ik kan er niets aan doen… maar op het moment word ik met het minst of geringste al knettergek van hem… :oops:
zijn stopwoordjes op het moment ( of eigenlijk zinnetje)
“ik weet het niet” en “ik kan het niet”
terwijl hij het wel weet of kan :twisted:
is dit iets wat bij de leeftijd hoort??? bijna 4 en oh zo rijp voor school??
hij luistert voor geen meter… echt oost-indisch zeg maar…
pas als ik echt boos ben doet hij hetgeen je vraagt… ook al is het alleen even iets stoms als de kussen weer terug op de bank leggen…
( terwijl hij zelf op diezelfde bank zit :roll: )
of als ik nee zeg… klinkt het hem vast als JA in de oren…
please vertel me dat hij niet de enige is dat hij als hij naar school gaat weer het lieve mannetje wordt met goed werkende oren
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar :roll:
Onze middelste wordt 22 januari 4 en is ook zo ontzettend toe aan school. Al weken cq maanden, maar het wordt per week ‘erger’ lijkt het wel.
Het nu van zijn oren? Om zijn bril op de plek te houden :mrgreen:
Komt allemaal wel goed schatjes!!! :hug: :hug:
Ik ben even aan het rekenen gegaan nu ik dit zo lees…: als Beau in die periode zit, dan is Channa aan het puperen: HELP!!!
Nou ja…ik heb nog even!
Als jij nieuwe oren hebt gevonden voor Daven, wil je dan gelijk daar evven vragen of ze ook oren hebben voor kleine Lana’s?
hahaha idd ook om zijn brilletje op te kunnen houden :mrgreen:
Dave word de 29e jan 4 dus zitten idd dicht op mekaar ook met gedrag lees ik :mrgreen:
Ik zoek gelijk nieuwe voor Lana Deb…
Dores…pfhh lekker vooruitzicht…1 tienerpuber en 1 kleuterpuber :hug: :mrgreen:
Heel herkenbaar. Emma is 2 weken geleden 4 geworden, en wil graag groot zijn en alles zelf doen, maar soms vindt ze dat toch wel eng en spannend denk ik, en wil ze opeens dat we overal weer bij helpen (aankleden etc.).
Ehm, hier is het dus nog lang niet over. En ik heb ook weinig tips eigenlijk. Go with the flow en hopen dat het niet al te lang duurt denk ik.
Overigens had ik tegen Emma gezegd toen ze weer eens niet luisterde dat ik Sinterklaas wel om nieuwe oortjes zou vragen, maar toen ging ze huilen: “Dat kan niet mama, dan gaat het wel bloeden als ik nieuwe oortjes moet…”
…
Op de één of andere manier lees je alles over de peuterpuberteit…maar nÃemand die je vertelt dat die naadloos overgaat in de -soms nog veel ergere- kleuterpuberteit!!! :roll:
Kortom: ja,herkenning. Inmiddels gaat het weer wat beter en hebben we vooral last van het overnemen van allerlei woorden van fijne oudere vriendjes in de klas (groep 1/2 gemengd)… :roll: .
@niki10605 wrote:
Kortom: ja,herkenning. Inmiddels gaat het weer wat beter en hebben we vooral last van het overnemen van allerlei woorden van fijne oudere vriendjes in de klas (groep 1/2 gemengd)… :roll: .
Scheelt dan weer dat onze middelste al een oude broer heeft … die woorden kent hij al :roll:
Onze oudste kwam heel blanco op school natuurlijk en na een tijdje kwamen die prachtwoorden :thumbdown: mee naar huis. Tja kleine kindjes oren op steeltjes pikte de middelste die feilloos op. Tis niet dat ze veel gebruikt worden, maar afentoe :twisted:
Heel herkenbaar van een tijdje geleden. Ik weet niet meer precies wanneer maar ik dacht van de zomer (heb mezelf toen ook een dierentuin abo kado gedaan om iets te hebben om naar toe te gaan als ik dreigde de gordijnen in te gaan) - ik werd af en toe echt helemaal hor en dol.
Maar nu zit lasse dus sinds een aantal weken op school en kan hij lekker daar zijn energie in kwijt. Maar vooral in het weekend is hij wel druk hoor - het moet er toch een keertje ergens uit.
heel herkenbaar!
ik zal blij wezen als l.evi ook naar school kan want hij is ook erg oostindische dof.
continu kijken tot hoever hij kan gaan :evil: ook hier bijvb met een kussen.
de enigste energie die ik er hier in gooi is niet luisteren op de gang!!
maar ik snap dus presies wat je bedoelt
:hug:
als je die oren gevonden hebt geef mij dan het adres :mrgreen: :mrgreen:
Luna is 4 maar kan het nog steeds niet en weet het ook nog steeds niet ARGH!!!
Ik heb hier nog wel paar oortjes liggen, zijn bijna niet gebruikt en vertonen geen sporen van slijtage… :mrgreen:
Maar het gaat dus nog erger worden als Juul nu al heeft? :think: