Mijn moeder was jarig. Omdat ze het die dag niet vierde, kwamen zij, en mn pa bij ons eten. Ik had een mok gekocht, met ; ‘voor de liefste oma’.
Ze waren erg melig en uitgelaten eerst, en toen ze t kadootje uitpakte, duurde t een paar seconde voor t doordrong…
Die secondes duurde zooo lang!!! at waren ze blij…het was ook zo onverwachts voor ze.
wij hebben het op vaderdag verteld en hebben beide opa’s een boekje gegeven nl: de beste tips voor opa’s en oma’s! het kwartje viel heel snel!
Mijn vriend was bij alles; testen op de wc en weet ik wat. Hij durfde eerder te kijken op de test dan ik.
Aangezien we ‘officieel’ nog niets hadden, zelfs mijn ouders wisten nog van niets. Eerst dat maar verteld en toen ‘joepie wij zijn zwanger!’
mijn man heb ik s`ochtens ook wakker gesprongen naast bed
en onze ouders en mn opa en oma hebben we ook t gedichtje in een fotolijstje gegeven. mn zus ook maar die wist het al.
hele leuke reacties gehad op de lijstjes.
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie ideeen!
Inmiddels is het bij ons zo ver en hebben we allebei de ouders inmiddels op de hoogte gebracht.
Ik vondt het gedichtje wel erg leuk en die hebben we op een kaartje gezet en deze heel nonsjalant gegeven.
Ze wisten in allebei de keren niet waar ze het zoeken moesten.
Wel onwijs leuk en we zijn dan ook super blij.
Vriend lief heb ik een klein kado pakketje gegeven.
Ik heb bij de prenatal een heel klein shirtje gekocht met de test “papa’s kanjer” en het boekje van Kluun “Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt”. De hint kwam in ieder geval duidelijk over
Ik heb voor mijn ouders een fotokalender bij de hema laten drukken!
Bij iedere maand een foto van de kinderen en kleinkinderen, en bij de uitgerekende maand een foto van een ooievaar :mrgreen: Ze vonden het super, mijn mama had het snel door keek 3 min naar de maand februarie en nog een keer naar de rest en ging toen heel hard huilen en mij zoenen hihi
op http://www.simplycolors.nl kun je zelf een t-shirt maken met eigen tekst. Misschien is dat een idee?
die manier had ik voor me schoonouders en bij de oppas :mrgreen: was erg geslaagd maarja werkt alleen als je al een mini hebt
ik dacht dit topic maar even te uppen!! :mrgreen:
Voor mijn schoonouders weten we het al, maar waarschijnlijk wil ik het dit weekend aan mijn ouders gaan vertellen. Alleen wordt mijn moeder morgen geopereerd en ga ik dus zaterdag (waarschijnlijk nog in het zkh) langs…
Nog iemand suggesties?
Leuk kaartje met een leuk gedichtje er op?
Op pagina 1 staat een gedichtje dat heb ik op een kaartje geschreven en het gegeven aan mijn ouders.
Of bij de Prenatal een shirtje halen met “oma’s kanjer” er op.
Mijn moeder mag zaterdag waarschijnlijk weer naar huis (woensdag geopereerd) dus ik denk dat ik een knuffel met een kaart met gedichtje ga geven. Nu nog even brainstormen over de tekst…