gezocht; leuke camping nederland/frankrijk!!!

Hoi



Zoals de titel het al zegt zijn wij nog op zoek naar een camping. We zijn er nog niet helemaal uit of we naar Frankrijk willen of in Nderland blijven. We willen van 6 augustus t/m 27 aug (miss worden het 2 weken) en we hebben weinig eisen. Tenminste…



In frankrijk graag met zwembad/gras ondergrond / speeltuin

In nederland graag met speeltuintje



Het belangrijkste is dat we onze kindjes (2 en 5 jaar) lekker kunnen laten gaan (dus veldje is een pré). Ze hebben nog niet veel nodig dus we willen niet op ee bfrote camping met animatie…



Misschien hebben jullie ideeen?

Ooow zoveel goede tips!!

In nederland



Camping de Beerse Bulten

Camping de Molenhof in weerselo



in Frankrijk:



Jura-> Camping Du Chalain aan een prachtig meer (lac du chalain)



Drome-> Soleil de Fruite



Ardeche-> Domain de gil

Ardeche-> La Roubine

Ardeche-> Les Arches

Ardeche-> Les Ranchisses

Wij gaan naar Ambiance in Frankrijk.


http://www.ambiance.eu

De Paal in Bergeijk?



(wel erg duur :oops: )

Niet in nederland en niet in Frankrijk maar er tussenin 8) : camping les murets (effe googlen) in Esneux (in de Ardennen, vlakbij Luik). Mooie omgeving en een hele leuke kleinschalige camping. Bijna alle plaatsen zijn afgeschermd met (vrij hoge) heggen dus je hebt veel privacy, plaatsen zijn ook behoorlijk groot dus een heerlijke plek naast de tent om te spelen. Verder een is er een speelveld met zandbak en wat speeltoestellen. Niet in supergoede staat en niet een superdeluxe grote speeltuin maar het voldeed prima. Camping ligt aan Ourthe, je loopt zo aan de achterkant door een poortje naar de rivier met wandelpad ernaast. Kun je pootjebaden, steentjes gooien etc.



Verwacht dus geen superdeluxe camping, maar iets kleinschaligs (ze hebben bijvoorbeeld ook geen stacaravans). Ik vond het daar zo leuk en geschikt voor kleine kindjes dat we dit jaar weer (een weekend) gaan, en ik ga echt zelden twee keer naar dezelfde plek. Aardige eigenaars ook, heel flexibel, met een leuk barretje en heel schattig terrasje onder de bomen aan het speelveld.



Je loopt zo het dorp in naar de bakker (10 min. lopen ofzo) en ook een minuut of 10 lopen van een stationnetje, dus je kunt ook lekker een keer met de trein een uitstapje maken.



En het kost geen drol :smiley:

ik ga gelijk even naar de campings kijken. We hoeven ook geen luxe camping als het sanitair maar goed is. Liever zelfs geen stacaravans want dan is het gelijk zo groot.



Maar we willen wel lekker weer. Vandaar dus de keuze tussen ned en frankrijk. ALs het in ned niet zo mooi is willen we uitwijken naar Frankrijk…

@karinvandam wrote:

ik ga gelijk even naar de campings kijken. We hoeven ook geen luxe camping als het sanitair maar goed is. Liever zelfs geen stacaravans want dan is het gelijk zo groot.



Maar we willen wel lekker weer. Vandaar dus de keuze tussen ned en frankrijk. ALs het in ned niet zo mooi is willen we uitwijken naar Frankrijk…




Kamperen bij de boer is ook heel erg leuk en er zijn een hoop boerderij campings die erg veel activiteiten hebben voor kinderen…bv meehelpen met de dieren voeren, pony rijden, op de tractor etc…de boerderij campings vind je hier: http://www.vekabo.nl/

Een hele leuke camping in de vendee:

la Guyonniere.



Ik heb alleen geen idee of ze nog plaats hebben op dit moment.

La roubine heeft wel stacaravans, maar is niet groot, hoor! Volgens mij is alles alleen wel al volgeboekt, ben ik bang. Zelfs de campeerplaatsen.



maar ja, die camping is ook zo leuk! We gaan dit jaar voor de derde keer!