heeft iemand de handleiding voor de quinny freestyle 3xl of kan iemand mij vertellen hoe je hem moet ombouwen tot buggy?
beide kanten op
alvast bedankt!
hoi,
ik heb dezelfde… dus roep maar…
misschien bedoel je, dat je de houders van de kinderwagenbak/maxi cosi eruit moet halen, dan kan het wandel gedeelte erop gezet worden…
pb me anders even, krijg namelijk geen meldingen in mijn mail…
heb je het model dat met zitje zowel naar je toe als naar je af kan (met volledig draaiend voorwiel)? Of is het alleen vooruit kijken (met wiel dat wel flexibel is/ kantelt, maar niet volledig kan draaien)?
Want in geval van beide kanten op kunnen kijken is het een kwestie van idd de adapters er afhalen die je gebruikt om de kinderwagenbak of maxi cosi op te zetten en dan klik je het zitje zo op de 2 stangen.
In het geval van alleen vooruit kijken, moeten die adapters er natuurlijk ook af maar dan leg je de bekleding er op en maak je aan de achterkant eerst de druk’knopen’ vast.
Eigenlijk wijst het zich vanaf daar best wel vanzelf moet ik eigenlijk zeggen. Heb er in elk geval nooit een handleiding bij gebruikt.
mama marije, dat is wel een goeie ja…je hebt die ook nog in 2 verschillende uitvoeringen…wij hebben dus diegene waar het zitje beide kant op kan…