Gezocht: Folly... oranje/beige tuttelkonijntje

Ik ben op zoek naar Folly… Het is een oranje beige knuffellapje in de vorm van een konijn. Destijds gekregen bij de geboortekaartjes…



We zijn hem gisteravond in de sneeuw verloren en het heeft vannacht opnieuw gesneeuwd hier dus de kans dat we hem nog vinden is klein… Wie o wie wil mijn dochter gelukkig maken?



Gr Kim

Ik weet niet precies welke je zoekt, maar uit je beschrijving te lezen heb je hem bij een geboortekaartje gekregen?



Ik ken alleen de knuffelkonijndoekjes van Peas die bij een geboortekaartje zit…hebben wij destijds ook gekregen.

Weet niet of het dezelfde is, maar die kan je bestellen op de site van Peas.



Moet je daar even kijken of het dezelfde is.

Inderdaad bij de geboortekaartjes gekregen! Wij hadden de kaartjes van buromac. ik heb al geproibeerd om via die weg een knuffel extra te krijgen maar zij verwijzen me door naar de drukker en de drukker verwijst me door naar Buromac…dus ik word er niet wijzer van…> vandaar dat het op deze manier waarschijnlijk makkelijker is om aan een reserve exemplaar te komen.

je hebt pb…

Verder niemand die het Folly-vriendje bekend voorkomt? We zullen goed voor hem zorgen…

Ik zal eens zoeken, wij hebben hem in elk geval gehad.

Wij hebben ook een oranje konijntje bij de geboorte kaartjes gekregen. Heb je een voorbeeld foto?

Heb even gekeken maar is idd een folly en hij is oranje met beige…

Pb me anders maar even dan stuur ik hem naar je op als het de juiste is.



Groetjes


Dit is um!



mereltje85: Het zou geweldig zijn als jij hem nog ergens onder een laagje stof zou vinden!!!

Ja deze hebben wij.

Ik ga hem naar je toesturen :slight_smile:

Helemaal geweldig!!! Mocht er nog eentje onder het stof vandaan duiken bij iemand…houd ik me aanbevolen! Dan heb ik er voor dochter 2 er ook een

Hier is ie gevonden hoor, wil je m nog?

Heb je de mijne ontvangen trouwens?