gezocht:Fleurige Mei tai

Zoals de titel al zegt:Ik ben op zoek naar een leuk gekleurde mei tai voor een meisje meisjes mama!!! Ik wil graag wat afwisseling met mijn beco butterfly!!Dus hopelijk heeft er iemand nog eentje liggen die er niks mee doet!

zag op de duitse ebay een hop tye staan van Hoppediz in de erg meisje meisje kleur Miami.

Weet niet of die veiling nog loopt, maar als je op .de zoekt op Hoppediz zou die naar voren moeten komen dan.

ik krijg spontaan het gevoel dyslectisch te zijn…



Je wilt een wat? En dan staat er op Ebay een wat???

Wat ik zoek is een ergonomische draagzak dat houd in dat je je kindje kan dragen in een voor mij en voor haar juiste houding.Dus een betere draagzak dan de bekende babybjon of chicco draagzak en hij ziet er nog eens leuker uit google er maar eens op!!Het zijn hele leuke dingen!Al klinkt dingen misschien een beetje oneerbiedig :?

@inkie wrote:

ik krijg spontaan het gevoel dyslectisch te zijn…



Je wilt een wat? En dan staat er op Ebay een wat???




:lol:



draag item dus :wink:

op het D&V forum worden ook regelmatig Liv mei tai’s aangeboden!



of zelf maken? Is niet moeilijk hoor!

@Cariska wrote:

op het D&V forum worden ook regelmatig Liv mei tai’s aangeboden!



of zelf maken? Is niet moeilijk hoor!


Daar heb ik al een oproep geplaatst :wink: Tja zelf maken ik twijfel nog een beetje aan mijn eigen naaikunsten…

Ik meende dat er hier ook nog een paar staan bij aangeboden…

@Saar wrote:

@Cariska wrote:
op het D&V forum worden ook regelmatig Liv mei tai’s aangeboden!



of zelf maken? Is niet moeilijk hoor!


Daar heb ik al een oproep geplaatst :wink: Tja zelf maken ik twijfel nog een beetje aan mijn eigen naaikunsten…




gewoon proberen!!

Ik zou ook graag een leuke willen haha!



Wacht alleen nog met kopen, en hoop dat ik er via hier van iemand eentje kan overnemen, of via MP dan of zo.

Zelf maken, kan ik dus echt niet :oops:



Hebben die trouwens maar 1 maat? :think:

Weet dat de ByKay meerdere maten heeft.

ik wil er ook 1, maar dan voor een jochie :mrgreen:



Ik zag vanmiddag iemand in de stad met een babybjorn…die beentjes van het kindje bungelen daar echt vreemd in :silenced:. De knietjes komen echt totaal niet hoog genoeg…

Mei tai is in principe one size, Cin.



Ik wil best wat maken voor iemand, maar er zijn hier volgens mij wel nettere naaisters (moet je maar ff in het naai-showforum vragen).

ik vind die van bymama echt geweldig! oke duur, maar zn geld wel waard!



ik heb deze:





@Cin. wrote:





Hebben die trouwens maar 1 maat? :think:


In principe wel, maar als je hem zelf maakt, kun je natuurlijk als het echt nodig is de banden verlengen.



Een mei tai maken is niet moeilijk, ik zou het gewoon eens proberen als ik jullie was. :slight_smile: Ik heb ze tot nog toe zonder ‘flapje’/‘kapje’ of hoe het ook heten mag gemaakt, is echt goed te doen. 't is dat we net verhuisd zijn en nog veel te doen hebben, anders had ik er ook best een voor iemand willen maken…wil ik eigenlijk ook wel, maar moet dan even kijken hoe ik het in ga plannen… :oops:

Nou ja ik ben niet een van de smalste mensen namelijk :shifty:

Daarom vroeg ik het mij inderdaad af, mbt de maat.

Dus dat moet iedereen passen dan?

Van ByKay heb ik maat M, past wel gewoon dus dat scheeld wel.



Haha ik kan echt niet naaien :oops:

Als ik een knoop aannaai valt die er al na korte periode van ellendigheid vanaf :angel:



Die van bymama vind ik inderdaad ook erg mooi, die motieven. Maar ze zijn erg duur.

Ik heb nog ruim de tijd, dat scheeld ook :wink:

ik wil dr best 1 voor jullie maken hoor!

Jij had geloof ik ook voor jezelf gemaakt of niet?

Tenminste dat dacht ik toen gezien te hebben???



Qua stof etc. waar haal je die vandaan?

Anders stuur me even een PB :angel:

@Cin. wrote:

Qua stof etc. waar haal je die vandaan?

Anders stuur me even een PB :angel:


Bij een stofwinkel? :wink: (Of stoffenbeurs of internetstofwinkel of de markt of … ;))

Kan ieder stof daarvoor gebruikt worden dan?

Bedoel, scheuren sommige stoffen niet snel?

@Cin. wrote:

Kan ieder stof daarvoor gebruikt worden dan?

Bedoel, scheuren sommige stoffen niet snel?


Nee, je moet wel een wat stevigere stof hebben. Om die reden wil ik zelf liefst altijd voelen. Maar als je via internet bv. linnen besteld, dan weet je ook wel bijna zeker dat het goed zit.