gezocht : cadeau voor mezelf !

Ik heb eigenlijk alles wat mij hartje begeert. maar over 2 weken ben ik jarig en mensen vragen me wat ik wil hebben. Als ik zeg NIETS komen ze straks met iets aan waar ik echt niks aan heb ( de kast staat al vol met badspul, bodylotions enz enz enz )

Dus wil ik iets vragen waar ik wat aan heb hahaha

heeft er iemand leuke idee’s? wat vonden jullie leuk om te krijgen ?

Ik vraag altijd bol *** bonnen.

ik heb een trollbeads armband en vraag af en toe om nieuwe bedels/kralen. ik wil ook graag een ketting met medaillon, zo’n eentje waar je een fotootje in kan doen maar dan wel een moderne variant.

meestal vraag ik gewoon geld zodat ik zelf wat kan kopen zoals kleding, lingerie of schoenen.

ik zou gaan voor bonnen waar je straks wat aan hebt mbt zwangerschaps kleding en spullen voor de baby…

dus bijvoorbeeld prenatal, ikea en dat soort zaken

id, bonnen, vvv, da, kleding etc. die bewaar je gewoon, zodra je wat wilt kopen, heb je wat om uit te geven.

Geld voor een weekendje weg? Of vraag of mensen je trakteren op iets leuks (uit eten, bioscoopje, museum etc.) Je hebt ook van die doosjes die je bij anwb, vvv en hema wel kan kopen met een belevenis erin (kijk maar eens op de websites van hema en amwb).

Ik ben over een maandje jarig, en ben alvast vooruit aan het denken voor de zomervakantie, dus ik wil graag reisgidsen voor de regio waar ik naartoe ga, spullen voor op de camping, puzzelboekjes, een grote strandhanddoek, picknickkleed.

Sinds ik een e-reader heb, hoef ik geen gewone boeken meer te vragen, maar anders was ik daar ook altijd wel blij mee.

Of eventueel plantjes voor in de tuin of tuingereedschap.

Iets voor in de keuken (leuke tapas-schaaltjes, rijstkoker, muffinvormpjes, kookboek).

Hobby-spullen (als je een specifieke hobby hebt).

Lekkere fles wijn of ander soort drank waar je van houdt.

Abonnement op een tijdschrift.

Ik ben niet zo van het geld of de cadeau-bonnen, het is wel praktisch, maar ik vind het nooit zo leuk (niet om te geven en niet om te krijgen). Dan krijg ik liever iets totaal nutteloos.

Ik heb weleens geld gevraagd en daar heb ik dan een gouden armbandje van gekocht en ook al een keer mooie gouden oorbellen.

Mijn man en ik zijn vlak na elkaar jarig en dan doen we het geld ook wel bij elkaar en hebben o.a. al een keer een diepvrieskast van gekocht.

Kijk eens op de site van Sarah Rosier met de bekende nl erachter. Ze maakt sieraden op verzoek. En ze is niet extreem duur.

@Marcella1602 wrote:

Kijk eens op de site van Sarah Rosier met de bekende nl erachter. Ze maakt sieraden op verzoek. En ze is niet extreem duur.

Vind die sieraden echt mooi. Toevallig vorige week deze site doorgekregen van iemand die ook daar iets had besteld. Ga er ook iets laten maken :thumbup: :inlove: