Sinds gisteren ben ik tante geworden :inlove:
Van een héél klein meisje. Nu wisten haar ouders niet het geslacht dus ze hebben alleen neutrale kleertjes. Nu is dat niet zo erg, maar ze hadden 1 maat 50 setje en de rest 56…
En dat past ze nog niet :lol: :inlove: Heeft iemand toevallig zuks kleins liggen waarvan ik het over mag kopen?
ik heb een klein meisjes pakje liggen volgens mij maat 44
Ik heb ook nog een en ander maat 50, als je wilt kun je in mijn winkeltje kijke of zoek ik dat nog even voor je uit.
shalom
In mijn winkeltje staan wat kleine dingetjes.
En maat 50 moet ik nog op de foto zetten de komende week ergens.
Hi in mijn winkel heb ik veel maat 50 staan, de echte kleine prematuurkleding hou ik zelf (iets met emotionele waarde enzo) dus daar kan ik je niet aan helpen. Laat maar even weten :-*
kittycat: ik heb gereageerd in je shoppie.
Shalom: wat lief zeg! Ik zoek alleen wat met lange mouwen want het humpie moet zichzelf ook nog warm houden. Lief aangeboden.
Kim: snap ik van de kleine maatjes :-* maat 50 mogen ze zelf kopen Wil alleen voor nu wat kleine maatjes scoren en een ander kado komt er ook nog aan. Anders word het te gek (als het kon wou ik alles wel kopen voor d’r :inlove: )
Je moet volgens mij wel op maatje 44 zoeken, volgens mij bestaat 46-48 niet. Het gaat in sprongen van 6, dus 44-50-56-62 etc.
Ik heb bij de prenatal wel dingen in maatje 44 gezien, misschien daar eens kijken?
Maat 48 is er wel Mick heeft ook ruim anderhalf maand maat 48 gedragen. Hij had pakjes van Prenatal, Name it en Lief!!
Ik heb een website gevonden en daar verkopen ze wel maatje 46 en 48 (zelf 40 en 42 :shock: ).
Prenatal zit hier niet echt in de buurt. Ik heb deze week geen tijd meer om de stad in te gaan.
Maar heb wat al wat gevonden bij kittycat :dance:
Name it heeft een preborn collectie. Bij Babydump hebben ze wel een goed assortiment prematuurkleding.
Feetje heeft ook maat 44 en 48 meen ik en Babyface heeft ook maat 44, maar die valt dan weer eerder als maat 50. En Petit Bateau heeft super rompers, maar die kan ik echt nog niet weg doen.
Ik heb ook een aantal setjes prematuurkleding bewaart voor onze dochter hoor, in haar eigen bak, maar je kunt niet alles bewaren he We komen hier toch al om in de kleding.
Noppies maat 50 valt als 48, vandaar dat ik je op mijn winkel wees Maar je bent inmiddels al geslaagd :thumbup: En ja, je hebt zelfs maat 35… Dat hebben ze hier gelukkig nooit gedragen, kleinste is maat 40 geweest.