Gezocht! Babico beer

(de linker (donkere) beer op de foto!)



Mijn dochter van 8 heeft bij haar geboorte een beertje van oma gekregen. Dit beertje was haar beste vriend! Nu is haar beertje al een tijdje kwijt, een hele tijd al en dat is ook nog eens gebeurd tijdens een hele moeilijke periode voor haar (scheiding). Notabene het allereerste weekend dat de omgang was ingegaan :frowning: .



Nu dacht ik dat ze er redelijk overheen was, totdat ze haar dagboek open op haar bureau had laten liggen en mijn oog op alleen maar tekst viel over Beertje. Hartverscheurend. Beertje waar ben je nou? Hoe moet ik nu met je praten? Als ik niet weet waar je bent? Waar ben je nu toch beertje, kom je alsjeblieft bij me terug? En zo ging het verder. Ik heb niet haar dagboek verder gelezen, maar die ene pagina was genoeg om mij huilend op haar stoel te laten zakken.



Wie oh wie heeft ditzelfde beertje en kan het missen? Of ken je iemand met dit beertje die hem kan missen???



Het beertje had oorspronkelijk een sjaaltje om. Dat heeft oma er af gehaald voor ze het kreeg, dat vond ze leuker. Ik geloof dat het sjaaltje rood/wit gestreept was.



Het merk (babico) staat onderop het linker pootje, al is dat op de foto niet te zien.



Mijn dochter (en ik ook) zal huilen van geluk wanneer Beertje bij haar terug zou komen.





:pray: :pray: :pray:

Helaas zie ik de foto niet maar ik heb wel een beertje van babico