gezocht : AH disney punten

Zijn hier misschien dames die niets met de zegeltjes doen en mij mee willen helpen sparen ?

alvast heel erg bedankt namens mij en mijn kinderen !

:-* :-* :-*

hier had ik ook al een topic over geopend, helaas nog geen zegeltjes…

Ik denk dat veel ouders ze zelf sparen, ze zijn namelijk erg leuk!

en je krijgt bij iedere 15,- 1 zegel, dus moet je best veel boodschappen doen voor een zegel :?

Hier bij het winkelcentru staan kinderen ook te bedelen voor zegels, maar zie ze weinig zegels vangen…

@melanie wrote:

Ik denk dat veel ouders ze zelf sparen, ze zijn namelijk erg leuk!

en je krijgt bij iedere 15,- 1 zegel, dus moet je best veel boodschappen doen voor een zegel :?

Hier bij het winkelcentru staan kinderen ook te bedelen voor zegels, maar zie ze weinig zegels vangen…

klopt is ook zo…

ik sla het een en ander in aan producten waar je zegels bijkrijgt :oops:

@konijn wrote:

ik sla het een en ander in aan producten waar je zegels bijkrijgt :oops:

Fristi dus :lol:

Wij hebben ze allemaal al gelukkig!

ik had van de week minnie meegenomen maar dochter had katrien willen hebben…maar toen belde mijn schoonzus dat ze ze allemaal al had :dance: lucky I,lona

Wij hadden donald gekregen, en ik had bijna een boekje vol. Dus gister plakte in een zegel bij de service kassa, klopt er een meneer op mijn rug en krijg zo acht zegels van hem :shock: Dus toen kon ik nog een figuurtje halen :mrgreen:

Nu nog twee zegels en dan kan ik een vierde halen, maar denk dat meer niet lukt…

@miranda79 wrote:

Wij hadden donald gekregen, en ik had bijna een boekje vol. Dus gister plakte in een zegel bij de service kassa, klopt er een meneer op mijn rug en krijg zo acht zegels van hem :shock: Dus toen kon ik nog een figuurtje halen :mrgreen:

Nu nog twee zegels en dan kan ik een vierde halen, maar denk dat meer niet lukt…

Zo dat is mazzel hebben :thumbup:

wij zijn nog voor de tweede complete set aan het sparen…alleen donald nog, daar moet ik nog 3 zegels van :dance:

Maar als je gewoon bij de kassa vraagt als iemand ze niet wil, doe ik ook hoor :wink:

Ja, was ook best sneu net: ik had boodschappen gedaan en was aan het inladen, de cassierre was bijna klaar… Achter mij was een moeder met jongentje, heel schattig, jaar of 8… Hij wachte zo netjes tot de vraag gesteld werd of ik zegels wilde (ja, heel graag) en toen dat bedeusde gezichtje… Hij had ze dus blijkbaar ook graag gewild…

Maar heb net ds de vierde gehaald, en twee zegels nog, dus misschien als er leuke aanbiedingen zijn, kan ik er toch nog meer halen en zo mijn set compleet maken!

melanie: neeeh… ieuw…

Maar wel flessen cola of keukenrollen of pakjes koopmans :slight_smile:

@konijn wrote:

melanie: neeeh… ieuw…

Maar wel flessen cola of keukenrollen of pakjes koopmans :slight_smile:

Ik drink ook geen Fristi hoor maar I,lona wel zo af en toe :wink:

kreeg je ze ook bij de cola ed? Hier deze week alleen bij de fristi, tartaar en rookworsten… Of ik heb niet goed gekeken hoor…

vorige week was het bij de cola!

Ah, vandaar, daar heb ik niet op gelet toen :wink:

Balen, je krijgt ze nu niet bij producten deze week… ga het dus niet meer halen…

hoeveel zegeltjes moet je nog hebben ?

ik heb er nog een paar over, stuk of 3,

en vanmiddag moet ik weer de grote boodschappen doen…

Nog 4 om 1 boekje vol te krijgen, en dan de laatste 6… Maar snap niet waarom je ze nu niet meer bij producten krijgt, zo schiet het niet op om de laatste zegels bij elkaar te krijgen…

Maar als jij nog heb Gab, hou ik me aanbevolen :smiley:

je hebt PB :lol:

ik dacht ik kan het altijd proberen hier :slight_smile: met 3 kinderen die allemaal die poppetjes willen moet ik zo onmogelijk veel in gaan slaan , dat is een beetje te gek he :wink:

dus als er iemand niets mee doet maak je er mij heel blij mee :lol:

Ik heb er nog een heleboel over, kan ik een paar dames blij maken ?