gezinsdrama, dichtbij

veendam…



het was een onderbewoonster van mij,

vandaag was het drama hier,

kindjes speelde met t.im bij k.inderwerk…



zo’n lieve vrouw, en prachtige kindjes…



haar kamer staat nog vol met de spullen,

maar op de gangen heerst er een enorme stilte,

en hoor je moeders zachtjes huilen…



Niemand had dit zien aankomen…

Zelfs de Zorgbegeleiding is helemaal stuk…



waarom…



:kaars: :kaars:

Zit je nu daar dan ergens Gab?



Ik las het ook. Afschuwelijk verhaal.

Gab, ik dacht even he??? Veendam is namelijk bij mij op de hoek. Maar ik begrijp dat ze bij jou in de opvang zat.

Ik begreep uit de media hier dat ze inmiddels weer in veendam woonde maar dat was niet helemaal zo dus.



Wat een drama. Ik weet niet wat er gebeurt is en wat er allemaal speelde binnen dat gezin maar verschrikkelijk natuurlijk.



Sterkte voor jou en tim en alle anderen die haar kenden.



:kaars:

Lydia ja ik heb daarboven mijn appertementje,

ben off. nog steeds dakloos, en wacht op urgentie…



Ariel ja ze was teruggegaan, is een eigen keuze van iedereen…



vraag me steeds meer af, je hebt hier enorme goede zorg en gezindsbegeleiding, ook BJZ is nauw betrokken, waarom hebben ze haar laten gaan ??

Gab, jij zit toch niet in Veendam? Die vrouw zat in de opvang in het zuiden van het land toch? En is teruggegaan ivm vakantie las ik net.



Tja, dat sommigen teruggaan begrijp je niet he.

nee zit in e.indhoven,

en je wil niet weten hoeveel vrouwen er teruggaan…



tis geen feestje hier beneden…

Ik begreep wel dat de vader geen verdachte is. De rest wil ik niet weten geloof ik.



Tja, waarom ga je terug? Dat kunnen wij nooit beantwoorden, daarvoor kunnen zoveel redenen zijn… Redenen die wij niet kunnen snappen misschien.

Wat ik lees is dat ze het zelf heeft gedaan. Dus dan kan de vader ook geen verdachte zijn.



Ik heb van dichtbij het een en ander meegemaakt. Ik snap er geen hout van waarom vrouwen (of mannen) terug gaan maar weet wel dat het gebeurt. En nee Gab, bij jou beneden is het vast geen feest. :hug:

Wat een drama. Er gaan heel veel vrouwen terug naar hun geweldadige partner. Ze zijn afhankelijk, hebben een laag zelfbeeld en de partner beloofd beterschap.



Ik zat mij al af te vragen waarom de vader zijn dochter mee had, terwijl hier de scholen nog open zijn. Maar waarschijnlijk als zij in het zuiden des lands in de crisis zat gingen haar kinderen daar naar school en hadden nu al vakantie?

Wat vreselijk om dat zo dichtbij mee te maken…daar krijg je het toch benauwd van…:hug:



Jeetje, waar zat ze dan? Ik ben nl wel benieuwd … (ivm mijn werk in deze regio)